Ogłoszenie z dnia 2025-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00535361/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I NA ZAJĘCIA REHABILITACYJNO – TERAPEUTYCZNE DO PLACÓWEK PSONI KOŁO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM ORAZ NA ZAJĘCIA ODBYWAJĄCE SIĘ POZA PLACÓWKAMI W 2026 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Sędziszowie Młp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180493052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172216534
1.5.8.) Numer faksu: 172216534
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.sedziszowmlp@psoni.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psonisedziszowmlp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://psoni-sedziszow.ezamowienia.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I NA ZAJĘCIA REHABILITACYJNO – TERAPEUTYCZNE DO PLACÓWEK PSONI KOŁO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM ORAZ NA ZAJĘCIA ODBYWAJĄCE SIĘ POZA PLACÓWKAMI W 2026 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ffff19f-8fa4-417a-abbe-dceb1d7dc141
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00598211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSONI 47/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz osób z niepełnosprawnościami na zajęcia rehabilitacyjno – terapeutyczne do placówek PSONI Koło w Sędziszowie Małopolskim mieszczących się w: Sędziszowie Małopolskim przy ul. Kościuszki 20, w miejscowości Wiercany nr 73 oraz na zajęcia odbywające się poza placówkami.
2) Pod pojęciem dowóz osób rozumie się:
a) przywóz osób z miejsca zamieszkania do miejsc realizacji zajęć rehabilitacyjno – terapeutycznych wymienionych w pkt 1.1 i ich odwóz do miejsca zamieszkania.
3) Miejsca zamieszkania osób z niepełnosprawnościami, które objęte będą dowozem to miejscowości: Olchowa, Będziemyśl, Klęczany, Zagorzyce, Szkodna, Brzezówka, Boreczek, Wielopole Skrzyńskie, Nockowa, Bystrzyca, Wiśniowa, Będzienica, Ostrów, Wola Ociecka, Skrzyszów, Sędziszów Małopolski, Olimpów, Świlcza, Wiercany, Ropczyce.
Łączna dzienna długość tras przewozu wynosi ok. 300 km. Kilometry liczone są od momentu zabrania opiekuna – konwojenta (pracownika PSONI) z siedziby PSONI Koło w Sędziszowie Młp. mieszczącej się przy ul. Kościuszki 20 w Sędziszowie Młp. do momentu jego wysadzenia w ww miejscu po zakończonym odwozie osób. Ze względu na realizację zajęć poza placówkami PSONI liczba km może być mniejsza lub większa.
5) Na dzień sporządzania SWZ do korzystania z dowozu uprawnionych jest 49 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim.
5.1) Liczba osób objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć. Po każdej zmianie, Zamawiający w terminie do 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz osób.
5.2) W przypadku zmian liczby dowożonych osób Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia osób, od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie ilości przewożonych osób.
6) Dowóz osób do miejsc realizacji zajęć wymienionych w pkt 1.1 będzie realizowany w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się świadczenie usługi również w dni wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Czas realizacji usługi: dowóz na godz. 7.00 - odwóz od godz. 13.00 (zajęcia w placówkach). W przypadku realizacji zajęć poza placówkami dopuszcza się inne godziny dowozu i odwozu uczestników.
Szacunkowa liczba dni dowozu wynosi 200 dni roboczych w roku. Średnia dzienna ilość km – 300.
6.1) Zamawiający przewiduje następujące przerwy w realizacji usługi: tygodnie w okresie wakacyjnym; 2 tygodnie w okresie Świat Bożego Narodzenia; 1 tydzień w okresie Świąt Wielkanocnych; tzw. „długie weekendy”, przy czym dokładne daty dla każdej z wymienionych przerw ustalane będą na bieżąco z Wykonawcą usługi.
6.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozu i odwozu osób po uprzednim uzgodnieniu z wykonawcą.
6.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć terapeutycznych w placówce, a tym samym dowozu osób z niepełnosprawnościami do placówki z powodu sytuacji okolicznościowych wynikających z organizacji i funkcjonowania placówki, o czym natychmiast będzie informować telefonicznie Wykonawcę.
7) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma od Zamawiającego wykaz tras oraz ilość przewożonych osób z niepełnosprawnościami objętych dowozem na zajęcia terapeutyczno – rehabilitacyjne do Placówek PSONI Koło w Sędziszowie Małopolskim przy ul. Kościuszki 20, w miejscowości Wiercany nr 73 oraz na zajęcia odbywające się poza placówkami w 2026 r.
8) Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi osobami z niepełnosprawnościami poprzez zapewnienie dodatkowej osoby zwanej „Opiekunem - Konwojentem”.
9) Zamawiający wymaga, aby pojazd, którym świadczona będzie usługa dowozu był w pełni sprawny technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024r. poz. 502 z późn. zm.).
Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2025r. poz. 1490 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 1521 z późn. zm.).
10) Usługa objęta niniejszym zamówieniem ma być świadczona minimum 9-osobowym środkiem transportu fabrycznie przystosowanym do przewozu osób wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 roku, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego.
Usługa powinna być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
11) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
a) minimum 1 sprawnego pojazdu wraz z kierowcą. Pojazd musi posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie i szyny najazdowe. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Stan techniczny pojazdu świadczącego usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonym Załączniku nr 3b do SWZ;
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów oraz utrzymania czystości wewnątrz pojazdu;
c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
d) udostępnienia Zamawiającemu (w tym konwojentowi) wglądu do stanu licznika km,
e) miejsca siedzącego dla każdej z przewożonych osób;
f) w przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego,
12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.
13) Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego, wnętrza pojazdu, elektronicznym pomiarze temperatury wewnątrz pojazdu, sprawdzeniu nawiewu z „kratek” klimatyzacji oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-620
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
- Świadczenie usług transportowych obejmujących dowóz uczniów do szkół podstawowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu i odwozu oraz dowóz uczestników do DDS+ i Klubu Seniora w 2026 r.
- Usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego doskonalenie umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego dla grupy 25 studentów kierunku Ratownictwo medyczne 26.01.-30.01.26 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





