eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Polska 21

1.4.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597528

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00591578

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
314000,00

Po zmianie:
410316,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wartość szacunkowa zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji wynosi 314 000,00 zł.
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 235 500,00 zł.

Po zmianie:
Razem wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto: 356 420,00 PLN.

RAZEM wartość szacunkowa zamówienia z prawem opcji: 427 704,00 zł netto.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający działając na podstawie dyspozycji art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

Zamawiający w dniu 05.11.2024 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na Platformie e-zamówienia, w którym termin składania ofert wyznaczył na 22.11.2024 r. Jednakże w dniu 13.11.2024r., Zamawiający omyłkowo zamieścił w tym postępowaniu ogłoszenie o wyniku zamówienia, które dotyczyło innego postępowania prowadzonego wcześniej przez Zamawiającego. Powyższa czynność, tj. publikacji ogłoszenia o wyniku w aktualnie toczącym się postepowaniu na „Dostawę paliw płynnych (…)” spowodowało automatyczną zmianę statusu prowadzonego postępowania na: „Zawarta umowa” na platformie e-zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający ma obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na jego wadę, która spełnia dwie przesłank, a mianowicie: jest to wada niemożliwa do usunięcia po jej stwierdzeniu ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia oraz jest to wada rzutująca bezpośrednio na zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu wada jest niemożliwa do usunięcia, ponieważ czynności publikacji ogłoszenia o wyniku przedmiotowego postępowania nie da się cofnąć, przez co oferenci nie mogą już składać ofert w przedmiotowym postępowaniu oraz powoduje brak możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wystąpił ze stosownym wnioskiem o zmianę statusu postępowania do podmiotu prowadzącego Platformę e-Zamówienia, jednakże otrzymał odpowiedź, iż: „(…) nie ma możliwości cofnięcia statusu postępowania - Zawarta umowa”.

Mając powyższe na względzie, a przede wszystkim fakt, iż w niniejszym postępowaniu bark jest technicznej możliwości złożenia oferty przez potencjalnych Wykonawców („okienko” Złóż ofertę – jest nieaktywne) uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:
5

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.1. Liczba ofert wariantowych

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.2. Liczba ofert dodatkowych

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
5

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.5. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.6. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt

Przed zmianą:
0

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
226566,00

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
306270,00

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
226566,00

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ”Larix” Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
LARIX-SÓL Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
ul. Klonowa 11

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:
Lubliniec

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
42-700

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo

Przed zmianą:
śląskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
575-190-86-94

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2024-10-28

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
226566,00

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
6

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.