Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00656800/01 - Wynik z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb państwa - jednostka budżetowa - inny zamawiający
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5d468c-fd98-46ce-8f1a-578642ad9182
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/28wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/28wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz przedmiotowe środki
dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych
środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3. Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl/pn/28wog,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI - Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/144/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania. Zadanie nr 1 - Usługa prania i czyszczenia (GZ Siedlce)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wysokości 100% zamówienia podstawowego (odpowiednio do zadania). Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
3. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości realizowania usługi prania. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
6. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia opisanym w § 1, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Udzielenie zamówienia wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok z podziałem na 3 zadania. Zadanie 2 - Usługa prania i czyszczenia (GZ Warszawa Wesoła)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio dla zadania). Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
3. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości realizowania usługi prania. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
6. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia opisanym w § 1, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Udzielenie zamówienia wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok z podziałem na 3 zadania. Zadanie 3 - Usługa prania i czyszczenia (GZ Biała Podlaska)
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio dla zadania). Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym.
3. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości realizowania usługi prania. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego.
5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
6. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia opisanym w § 1, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Udzielenie zamówienia wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/28wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 07:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Przeglądy aparatów do znieczulenia z wyposażeniem produkcji Philips/Dameca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa projektorów i lamp do projektorów.
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
- Najem i serwis odzieży roboczej przez okres 3 lat
- Świadczenie usług w zakresie prania
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Wykonywanie usług pralniczych wraz z użyczeniem pościeli szpitalnej
- Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.