eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa narzędzi chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-545

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orsk_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf92a117-4d9d-4dcc-9248-264a845f260f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/DAM/59/2025 OLiOC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 380075,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi chirurgicznych - Część nr 1: Zestaw narzędzi chirurgicznych do zaopatrywania ran
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Programu „Realizacja programu Ochrony Ludności Obrony Cywilnej na lata 2025/2026” zgodnie z zadaniem II/E „Urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne (np. mobilne) lub sprzęt służący do ewakuacji osób poszkodowanych z przeznaczeniem dla podmiotów leczniczych”
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku do SWZ tj. w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi jej integralną część.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, oferta musi obejmujących wszystkie pozycje wskazane w przedmiocie zamówienia.
5. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej lub wszystkich części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 280115,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi chirurgicznych - Część nr 2: Zestaw narzędzi gabinetów zabiegowych poradni
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Programu „Realizacja programu Ochrony Ludności Obrony Cywilnej na lata 2025/2026” zgodnie z zadaniem II/E „Urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne (np. mobilne) lub sprzęt służący do ewakuacji osób poszkodowanych z przeznaczeniem dla podmiotów leczniczych”
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku do SWZ tj. w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi jej integralną część.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, oferta musi obejmujących wszystkie pozycje wskazane w przedmiocie zamówienia.
5. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej lub wszystkich części zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 99960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z nieprzyznaniem środków finansowych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia realizowanego z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026, o przyznanie których aplikował w ramach naboru wniosków o dotację celową na realizację zadań własnych - III tura uzupełniająca, ogłoszonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu. Zamawiający w następstwie nieprzyznania środków na sfinansowanie zamówienia, unieważnił w całości przedmiotowe postępowanie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z nieprzyznaniem środków finansowych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia realizowanego z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026, o przyznanie których aplikował w ramach naboru wniosków o dotację celową na realizację zadań własnych - III tura uzupełniająca, ogłoszonego przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu. Zamawiający w następstwie nieprzyznania środków na sfinansowanie zamówienia, unieważnił w całości przedmiotowe postępowanie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.