Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492838/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00503018/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
- 2025/BZP 00512145/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
- 2025/BZP 00514667/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00523368/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001107094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoiz-ciechanowiec@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsoiz-ciechanowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbb5976b-6f5a-4bee-9fc8-6d3f11a4dcce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb5976b-6f5a-4bee-9fc8-6d3f11a4dcce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00565326/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży fryzjersko-kosmetycznej w dziedzinie Fryzjerstwo w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492838
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P5/BCU/2025/2026
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Sprzęt laboratoryjny szklany4.5.3.) Główny kod CPV: 33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42671100-1 - Stojaki na narzędzia laboratoryjne
38412000-6 - Termometry
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
42996400-8 - Mieszadła
38416000-4 - PH-metry
4.5.5.) Wartość części: 41328 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Mikroskopy4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 17712 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Szafki laboratoryjne4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16974 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Łaźnia wodna laboratoryjna4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1599 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Płyta grzejna4.5.3.) Główny kod CPV: 38436310-6 - Płyty grzejne
4.5.5.) Wartość części: 492 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Wyposażenie kosmetyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39143310-2 - Stoliki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
33720000-3 - Golarki i zestawy do manikiuru lub pedikiuru
4.5.5.) Wartość części: 57564 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Myjka ultradźwiękowa4.5.3.) Główny kod CPV: 42943200-0 - Łaźnie ultradźwiękowe
4.5.5.) Wartość części: 1845 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Sprzęt medyczny4.5.3.) Główny kod CPV: 33114000-2 - Urządzenia do spektroskopii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
38434000-6 - Analizatory
33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 85485 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79089,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91512 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labindex S.C. Marcin Grzelka, Michalis Stambuldzys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132712844
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
jakie przetargi wygrała firma
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91512 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20172 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20172 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20172 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20172 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labindex S.C. Marcin Grzelka, Michalis Stambuldzys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132712844
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7626 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
jakie przetargi wygrała firma
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27699,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27699,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONTIVO Paweł Telka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572574774
7.3.4) Miejscowość: Leśna-Stara Wieś
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27699,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2420,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labindex S.C. Marcin Grzelka, Michalis Stambuldzys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132712844
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup analizatora aminokwasów w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.122.2025
- Dostawy wyrobów dla Zakładu Analityki Lekarskiej na okres 36 miesięcy
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
- Zakup pojemników na odpady uliczne.
- Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Lubin-dostawa kontenerów oraz pojemników na odpady
więcej: Urządzenia do spektroskopii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





