Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00514185/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00528773/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA MEDYCYNY PRACY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31BLT.PRZETARGI@RON.MIL.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12036871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA MEDYCYNY PRACY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a28978-411b-4c6e-ada9-0fe7c18b9fe2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00595925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005718/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługi medycyny pracy na 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 65/X/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne, psychotesty, badania okresowe pracowników ochrony), tj. świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników RON, żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, a także jednostek będących na jej zaopatrzeniu z terenu Poznania oraz garnizonu Leszno i Śrem w zakresie usług niewystępujących w zad. 2 i 3. - Wymagania dotyczące realizacji zamówienia, kar oraz wymagań jakościowych o których mowa w art. 246 ustawy Pzp zawarte są w załączniku nr 3a, 3b do SWZ – projektach umowy.Termin realizacji zamówienia – 2 lata.
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: 01.01.2026 r.
W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - realizacja usługi rozpocznie się od dnia zawarcia umowy.
W przypadku zastosowania prawa opcji termin realizacji zamówienia jest zgodny z terminem realizacji zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 358000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne, psychotesty), tj. świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników RON, żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych z terenu garnizonu Leszno, będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. - Wymagania dotyczące realizacji zamówienia, kar oraz wymagań jakościowych o których mowa w art. 246 ustawy Pzp zawarte są w załączniku nr 3a, 3b do SWZ – projektach umowy.Termin realizacji zamówienia – 2 lata.
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: 01.01.2026 r.
W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - realizacja usługi rozpocznie się od dnia zawarcia umowy.
W przypadku zastosowania prawa opcji termin realizacji zamówienia jest zgodny z terminem realizacji zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 530000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne, psychotesty), tj. świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników RON, żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych z terenu garnizonu Śrem, będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. - Wymagania dotyczące realizacji zamówienia, kar oraz wymagań jakościowych o których mowa w art. 246 ustawy Pzp zawarte są w załączniku nr 3a, 3b do SWZ – projektach umowy.Termin realizacji zamówienia – 2 lata.
Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: 01.01.2026 r.
W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - realizacja usługi rozpocznie się od dnia zawarcia umowy.
W przypadku zastosowania prawa opcji termin realizacji zamówienia jest zgodny z terminem realizacji zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 296000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329154,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329154,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329154,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811617330
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu – zadanie nr 1 – poz. 45, 47, zał. Nr 4 do SWZ (formularz cenowy) tj. Badanie RTG przewodu pokarmowego, scyntygrafia; Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy – zadanie 1 – poz. 81, 82 zał. Nr 4 do SWZ (formularz cenowy) tj. Badanie psychologiczne pracownik licencjonowany ochrony fizycznej i wydanie orzeczenie lekarskiego – pracownik licencjonowany ochrony fizycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329154,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LESZCZYŃSKIE CENTRUM MEDYCZNE VENTRICULUS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-221-45-13
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZCZYŃSKIE CENTRUM MEDYCZNE VENTRICULUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LESZCZYŃSKIE CENTRUM MEDYCZNE VENTRICULUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294686,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294686,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294686,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZYCHODNIA LEKARZA RODZINNEGO I LEKARZY SPECJALISTÓW „KO-MED” S.C. KOLIŃSKI S., KOŃCZEWSKI J.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STANISŁAW KOLIŃSKI PRZYCHODNIA LEKARZA RODZINNEGO I LEKARZY SPECJALISTÓW "KOMED", JAROSŁAW KOŃCZEWSKI PRZYCHODNIA LEKARZA RODZINNEGO I LEKARZY SPECJALISTÓW "KOMED", GABINET LEKARSKI JAROSŁAW KOŃCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851611664
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294686,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Świadczenie usług medycznych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki.
- Usługa z zakresu medycyny pracy dla pracowników i żołnierzy z garnizonu Lębork w 2026 r.
- Usługi pielęgniarskie świadczone w miejscu zamieszkania chorego pozostającego pod opieką hospicjum domowego;
- Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
- Porady psychologa w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego oraz wsparcie psychologiczne dla opiekuna nieformalnego chorego
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





