Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517576/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00548388/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" budynku zamieszkania zbiorowego DS. „FAMA” Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 413497344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.zubek@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5b0af10-6056-4dd9-816e-ccfba0fba2201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" budynku zamieszkania zbiorowego DS. „FAMA” Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b0af10-6056-4dd9-816e-ccfba0fba220
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038129/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Dostosowanie p.poż. budynku DS. Fama
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4754311,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na dostosowaniu do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej budynku zamieszkania zbiorowego DS. Fama Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego w oparciu o aktualne postanowienie Wojewódzkiego Komendanta Straży Pożarnej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych, które dostosują budynek DS. Fama do aktualnych przepisów przeciwpożarowych wraz z robotami towarzyszącymi, zakończone uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wykonawca zapewni nadzór autorski nad dokumentacją projektowo – kosztorysową podczas całego procesu inwestycyjnego oraz okresowe przeglądy techniczne w okresie gwarancji. Inwestycja zlokalizowane jest w Kielcach (25-328), DS. Fama przy ul. Śląskiej 13, teren Miasteczka Studenckiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na etapy:
Etap I – przygotowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej i uzyskanie pozwolenia na budowę.
Etap II – wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5462636,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8409000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5462636,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017895
7.3.3) Ulica: ul. Zagnańska 220A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-563
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5462636,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z achondroplazją, B.166, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zakup i dostawa profesjonalnego aparatu fotograficznego cyfrowego, bezlusterkowego, dedykowanych obiektywów, adaptera, karty pamięci, dodatkowego akumulatora do aparatu wraz z akcesoriami"
- Oprogramowanie do graficznego wspomagania projektowania nowych instalacji centralnego ogrzewania i regulacji istniejących instalacji grzewczych zasilanych z OZE-projekt nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadań: A. Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dla rowerów około 4 km, B. Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na budowę drogi dla rowerów około 2,1 km
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Opracowanie programu konserwatorskiego oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Modern i wyposaż bud przy ul. Moniuszki 10 wraz z poprawą infrastruktury zewnętrz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





