Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00575392/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej
w Górze Motycznej (4)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Stanisława Mroczki w Górze Motycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Góra Motyczna
1.5.2.) Miejscowość: Góra Motyczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spggm@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagoramotyczna.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f26fab7-fb42-49a2-b666-457bfeeaa4141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowejw Górze Motycznej (4)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f26fab7-fb42-49a2-b666-457bfeeaa414
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE Z PROJEKTU „KAPITAŁ LUDZKI GOTOWY DO ZMIAN PROGRAMU REGIONALENGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA PODKARPACJA 2021-2027” NR FEPK.07.11-IP.01-0039/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zabawki i akcesoria dla dzieciPrzedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek i akcesoriów dla dzieci, m. in.:
- Body białe
- Śpiworek dziecięcy
- Zestaw Mini Znaków Drogowych
- Ścieżka sensoryczna
- Laptop edukacyjny dla dzieci
- Gitara elektryczna z mikrofonem na statywie
- Drewniany zestaw małego lekarza- walizka
- Szczypce - chwytaki
- Transparentne misie z akcesoriami do sortowania
- Transparentne szczypce
- Zestaw kolejowy
- Pociąg towarowy
- Farby plakatowe
- Pojemnik na zabawki przezroczysty 32 L
- Pojemnik na zabawki przezroczysty 14 L
- Flamastry, zestaw 4 szt
- Hamak z listwą
- Podkład laminowany do prac plastycznych
- Huśtawka bocianie gniazdo
- Magiczne pisaki wodne, 2 komplety
- Szarfy gimnastyczne
- Gilotyna ręczna
- Pistolet do kleju na gorąco z zapasem kleju
- Zegar ścienny
- Puzzle piankowe (mata alfabet, cyfry)
- Laminator A3
- Kompasy
- Ławka z regulacją
- Dwuosobowa (stolik szkolny)
- Krzesła
- Zestawy siedziskowe
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 20243,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: MeblePrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli:
- Regał z drzwiami 90cm x 197cm x 40cm ( wycięcie z zabudowaną rurą kanalizacyjną)
- Regał z drzwiami 90cm x 197cm x 40cm
- Regał z drzwiami i maskownicą 108cm x 197cm x 40cm
- Szafka otwarta 60cm x 90cm x 60cm
- Szafka otwarta 90cm x 90cm x 60cm
- Szafka z szufladami 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka z szufladami 85cm x 90cm x 45cm
- Gablota wisząca drzwi przeszklone 160cm x 120cm x 16cm
- Gablota wisząca drzwi przeszklone 130cm x 120cm x 16cm
- Półka wisząca 80cm x 80cm x 25cm
- Szafa zamykana z szufladami i drzwiami 90cm x 184,5cm x 40cm
- Regał z szufladami 90cm x 184,5cm x 40cm
- Tablice wiszące
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na ten cel.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369879,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369879,92 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16432,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852555,58 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Sprzedaż i sukcesywne dostawy wraz z montażem mebli biurowych do sekretariatów i gabinetów dyrektorskich
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.