eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków"Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/983229

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14729799-76b5-469f-87c2-463bb8b37c0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043678/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2024.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu”
Zadanie inwestycyjne współfinansowane jest z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków oraz budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego. Przedmiot zamówienia – w myśl art. 103 ust.1 ustawy Pzp. - jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac inwestycyjnych związanych z wykonaniem
niezbędnych prac projektowych, przeprowadzeniem czynności formalno-prawnych oraz wykonaniem robót budowlanych budynku DPS w Wieleniu, zlokalizowanym przy ulicy Fryderyka Chopina 9, 64-730 Wieleń.
Do zadań wykonawcy będzie należało również uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu inwestora, zgłoszenie robót budowlanych obiektu do odpowiednich instytucji, uzyskanie wymaganych zgód i pozwoleń związanych z realizacją poszczególnych zakresów prac (jeżeli dotyczą), wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wymaganych pozwoleń na użytkowanie oraz świadczenie usług gwarancyjnych.
W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien wykonać kompletny i funkcjonalny układ spójny z przedstawiona koncepcją i zgodny z założeniami jakim ma służyć.
Zakres robót wymaganych do wykonania przez wykonawcę wyłonionego w trybie zamówienia
podstawowego w formule zaprojektuj-wybuduj:
1. Prace projektowe i obsługa formalno-prawna inwestycji
Czynności formalne i dokumentacyjne:
- wykonanie w miarę konieczności map dla celów projektowych,
- inwentaryzacja techniczna obiektu i elementów konstrukcyjnych w zakresie koniecznym dla inwestycji,
- ekspertyza techniczna stanu istniejącego w tym konstrukcji ze wskazaniem zaleceń i wniosków w zakresie remontu, wymiany koniecznych elementów,
- projekt budowlany i techniczny (architektura + konstrukcja) remontu dachu,
- programy robót budowlanych,
- uzgodnienie projektów z właściwymi służbami administracji publicznej w tym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków,
- przeprowadzenie czynności formalnych – zgłoszenie/pozwolenie na budowę,
- przygotowanie dokumentacji kolaudacyjnej, przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa odbiorów przez organy administracji publicznej.
2. Zakres robót budowlanych wymaganych do wykonania:
- przygotowanie terenu i placu robót, wykonanie zabezpieczeń dachu
oznakowanie terenu robót ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i ciągłości użytkowania przez mieszkańców DPS; 1kpl,
- demontaż istniejącego pokrycia papowego, obróbek blacharskich, rynien
i rur spustowych oraz drewnianego poszycia dachu płaskiego; ok. 230 m2,
- wymiana, wzmocnienie skorodowanych elementów więźby dachowej
wraz z wymianą poszycia dachu na nowe z deski impregnowanej gr. 25
mm; ok. 190 m2,
- ułożenie dwuwarstwowego papowego pokrycia dachowego wraz z
wymianą koniecznych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; ok. 230 m2,
- wymiana, uzupełnienie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej
karpiówki; ok. 100 m2,
- przebudowa, remont kominów; 1 kpl,
- oczyszczenie z starych powłok malarskich i ponowne malowanie farba
dedykowana dla powłok cynkowych pasów podrynnowych innych
obróbek blacharskich dachu; 1 kpl,
- uszczelnienie i uzupełnienie ubytków i nieszczelności wszystkich połaci
dachowych, w miarę konieczności wymiana obróbek blacharskich; 1 kpl,
- przełożenie, naprawa instalacji odgromowej; 1 kpl,
- uzupełnienie, malowanie tynków zewnętrznych w obrębie attyk i połaci
dachowych; 1 kpl,
- dostawa i wymiana zabytkowych okien drewnianych na nowe wykonane
indywidualnie z odtworzeniem wszystkich detali takich jak podziały
skrzydeł i szprosów, detale ślemion, przymyków, okapów itp.;
bezwzględnie konieczne jest kontynuowanie kształtu i wymiaru profili
przyszybowych, profili skrzydeł i ram okiennych tak aby stanowiły
bezpośrednią kontynuacje już wykonanych wcześniej w innych oknach; 42,57 m2,
- wymiana podokienników wewnętrznych wykonanych na wzór
zainstalowanych w oknach wymienionych wcześniej tak aby stanowiły
bezpośrednią kontynuacje już wykonanych wcześniej w innych oknach; 33 sztuki,
- uzupełnienie, dostosowanie, uszczelnienie istniejących podokienników
zewnętrznych do wymienionych okien; 33 sztuki,
- wykonanie obróbek tynkarskich, malowanie ubytków powstałych
podczas wymiany stolarki okiennej wewnątrz i na zewnątrz budynku; 1 kpl,
- wywóz, utylizacja (papa asfaltowa) odpadów powstałych podczas
realizacji robót. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentów
potwierdzających prawidłową utylizację odpadów; 1 kpl.

Miejsce realizacji zadania inwestycyjnego:
Dom Pomocy Społecznej w Wieleniu, Fryderyka Chopinia 9, 64-730 Wieleń zlokalizowany na działce oznaczonej nr 1004 obręb ewidencyjny Wieleń, miasto Wieleń. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 45/Wlkp/A (09.01.2001r)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określa Program funkcjonalno – użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nakłada obowiązek osobistego wykonania kluczowej części zamówienia przez Wykonawcę, polegającej na:
a) wykonaniu, dostawie i wymianie zabytkowych okien drewnianych na nowe wykonane indywidualnie z odtworzeniem wszystkich detali takich jak podziały skrzydeł i szprosów, detale ślemion, przymyków, okapów itp.; bezwzględnie konieczne jest kontynuowanie kształtu i wymiaru profili przyszybowych, profili skrzydeł i ram okiennych tak aby stanowiły bezpośrednią kontynuacje już wykonanych wcześniej w innych oknach;
b) wymianie podokienników wewnętrznych wykonanych na wzór zainstalowanych w oknach wymienionych wcześniej tak aby stanowiły bezpośrednią kontynuacje już wykonanych wcześniej w innych oknach;
c) uzupełnieniu, dostosowaniu, uszczelnieniu istniejących podokienników zewnętrznych do wymienionych okien.
- po wcześniejszym uzgodnieniu projektów ww. zakresu prac z właściwymi służbami administracji publicznej w tym Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków.

Zgodnie z zapisami: Programu funkcjonalno-użytkowego dla przedsięwzięcia pn. „Wymiana stolarki okiennej oraz naprawa elementów powierzchni dachowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu” („Szacunkowy wykaz robót, zakres robót budowlanych wymaganych do wykonania” - pozycja 11, 12 i 13 str. 16).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262690-4 - Remont starych budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298572,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarki Zabytkowej i Współczesnej STOLARMIX Karol Wolny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581028533

7.3.3) Ulica: Ul. Szubińska 20,

7.3.4) Miejscowość: Paterek

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298572,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.