Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495168/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Nadzoru Wodnego Ostrołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-bi@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20642,Modernizacja-budynkow-Nadzoru-Wodnego-Ostroleka.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków Nadzoru Wodnego Ostrołęka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13511311-c627-4a43-8915-597db3fc1e67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.ROZ.2710.73.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja poszycia dachowego w Nadzorze Wodnym Ostrołęka. Zakres prac obejmuje:- rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych
- utylizację rozebranego eternitu z płyt azbestowo-cementowych
- rozbiórkę ołacenia dachu
- czyszczenie mechaniczne przez szczotkowanie konstrukcji stalowych kratowych
- malowanie konstrukcji stalowych kratowych
- ołacenie połaci dachowych
- pokrycie dachów blachami profilowanymi
- położenie blachy okapowej dachu krytego blachą trapezową
- układanie gąsiorów na dachu krytym blachą trapezową
- zakup i montaż rur spustowych, kolan do rur spustowych, lejów spustowych
- montaż wsporników naciągowych dla instalacji odgromowej
- montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej
- utylizacja gruzu i prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 173998,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja siedziby Nadzoru Wodnego Ostrołęka. Zakres prac obejmuje:- wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2
- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych o powierzchni do 2,5m2
- montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych o powierzchni do 1,5m2
- wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2m2
- zakup i montaż skrzydła drzwiowego płytowego, wewnętrznego, wejściowego, dwukrotnie malowanego na budowie, dwudzielnego o powierzchni ponad 2,50m2
- rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie
- montaż posadzki z wykładzin tekstylnych rulonowych, układanych bez kleju (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
- montaż listew przyściennych z tworzyw sztucznych klejonych
- wywiezienie i utylizacja zdemontowanych okien, drzwi, wykładzin, innych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44702,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAS-BUD Usługi budowlane Jarosław Kraska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582326713
7.3.3) Ulica: Kurpiewskie 21a
7.3.4) Miejscowość: Lelis
7.3.5) Kod pocztowy: 07-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAS-BUD Usługi budowlane - Jarosław Kraska
jakie przetargi wygrała firma
KRAS-BUD Usługi budowlane - Jarosław Kraska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAS-BUD Usługi budowlane Jarosław Kraska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582326713
7.3.3) Ulica: Kurpiewskie 21a
7.3.4) Miejscowość: Lelis
7.3.5) Kod pocztowy: 07-402
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAS-BUD Usługi budowlane - Jarosław Kraska
jakie przetargi wygrała firma
KRAS-BUD Usługi budowlane - Jarosław Kraska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU GMINY JABŁONNA NA PARTERZE BUDYNKU PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 1 W JABŁONNIE
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Remont świetlicy wiejskiej w Poleszynie na potrzeby społeczności lokalnej
- Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa łazienki na łazienkę do potrzeb niepełnosprawnych (...)
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 3
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku obronnym muru miejskiego w Szydłowie"
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.