Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393916/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Nowinka" w ramach Rządowego Funduszu Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 641-95-20, 87 643-80-30
1.5.8.) Numer faksu: 87 641-96-60,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ad1f441-390f-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Nowinka" w ramach Rządowego Funduszu Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad1f441-390f-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078883/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Nowinka, Podnowinka do torów, Ateny, Szczebra - Piaskowa Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiOŚ.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2696572,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Szczebra, gmina Nowinka” w formie „zaprojektuj i wybuduj”Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (w skrócie: ZRID, zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 176 t.j., ze zm.) i wybudowanie drogi gminnej w miejscowości Szczebra, gmina Nowinka, na odcinku długości około 0,780 km. Po zakończeniu realizacji inwestycji uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie drogi (w przypadku konieczności) oraz oddanie do użytkowania na w/w odcinku.
Przedmiotowa droga gminna zlokalizowana jest na terenie województwa podlaskiego, powiat augustowski, gmina Nowinka, miejscowość Szczebra, na działkach nr ewidencyjny: 214/2, 666/11, 264/1, 303, 538, 268/3, 209/1, 537, 269/5, 207/1, 207/2, 269/3, 270/1, 206/1, 271/1, 205/2, 271/7, 272/8, 204/3, 204/5, 272/7, 273/15, 203/1, 273/13, 273/6, 274/3, 276/12, 276/10, 132/1, 278/1, 279/3, 280/1, 281/8, 281/6, 282/3, 282/1, 283/2, 284/1.
Do zamówienia dołączono wstępną koncepcję PZT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 929875,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną przez msc. Ateny w km 0+000 – 0+800, długość odcinka 0,800 km” w formie „zaprojektuj i wybuduj”Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na :
a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji
zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRiD), zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach
przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 311 ze zm.).
b) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i przebudowę drogi gminnej w msc. Ateny na dz. nr ewid. 78/2, 38/27 ( podział), 38/30 ( podział), 40/17 ( podział), 73/3 ( czasowe zajęcie) gm. Nowinka w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Do zamówienia dołączono wstępną koncepcję zagospodarowania terenu. Istniejący odcinek drogi gminnej w msc. Ateny pełni funkcje drogi lokalnej, dojazdowej do posesji. Droga na przedmiotowym odcinku prowadzi ruch lokalny i stanowi ciąg komunikacyjny dla mieszkańców przyległych działek od drogi powiatowej Nr 1199B Nowinka – Monkinie- Bryzgiel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 998817,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni ulepszonej żwirem na bitumiczną Podnowinka do skrzyżowania z torami” w formie „zaprojektuj i wybuduj”Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZriD), zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie sróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311 ze zm.)
b) wykonaniu robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i budowę drogi gminnej w msc. Podnowinka na dz. nr ew. 48, 95, 42/1, 42/3, 43/2, 49, 44, 45, 50,51/2, 51/3, 51/4, 47/1, 47/2, 53, 54 praz w msc. Strękowizna na dz. nr ewid. 365, 5/1 gm. Nowinka w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Do zamówienia dołączono wstępną koncepcję zagospodarowania terenu. Istniejący odcinek drogi gminnej w msc. Podnowinka oraz Strękowizna pełni funkcję drogi lokalnej, dojazdowej do posesji. Droga na przedmiotowym odcinku prowadzi ruch lokalny i stanowi ciąg komunikacyjny dla mieszkańców przyległych działek od drogi powiatowej Nr 1199B Nowinka – Monkinie – Bryzgiel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 768880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660617,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1127805,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929875 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667967,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244803,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998817,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998817,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582926,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830785,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słomniki, ul. Krakowska i Majora Hubala, Gmina Słomniki
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.