Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490641/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00508942/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła kl. V w leśniczówkach leśnictw Dolina, Łagów, Bucze oraz w leśniczówce leśniczego ds. łowieckich w Rozłogach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 20 01
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 39 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e91ad9f-2d1c-432e-8b53-7e690e9276151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła kl. V w leśniczówkach leśnictw Dolina, Łagów, Bucze oraz w leśniczówce leśniczego ds. łowieckich w Rozłogach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e91ad9f-2d1c-432e-8b53-7e690e927615
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00483931/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa instalacji c.o. wraz wymianą kotła kl. V w leśniczówkach leśnictw Dolina, Łagów, Bucze oraz w leśniczówce leśniczego ds. łowieckich w Rozłogach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235253,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowanie kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10D, dz. nr 93/5, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński.Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 11 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 13 do SWZ).
II. Dotyczy każdej części zamówienia:
1. Prace w zakresie każdej części zamówienia (Pakietu) należy wykonać zgodnie z:
- projektem wykonawczym,
- przedmiarem robót,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- niniejszą SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami.
Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obwiązującym zasadom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tego Pakietu oraz musi zawierać komplet dokumentów, o których mowa w pkt 9 SWZ, do danego Pakietu, na który jest składana oferta.
III. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia):
1.We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
2.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3.Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
6.Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót sanitarnych,
7. Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót elektrycznych i pomiarów elektrycznych.
8. Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru, którzy będą sprawowali obowiązki i uprawnienia przypisane Zamawiającemu w Umowie o odpowiednich kwalifikacjach, zdolnych do wypełniania takich obowiązków.
9. Odbiór robót budowlanych zostanie dokonany jednorazowo po zakończeniu całości prac. Z odbioru końcowego robót zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego robót odrębny dla każdej części zamówienia, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
10.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonany przedmiot umowy (na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane lub wbudowane urządzenia) gwarancji jakości i rękojmi za wady w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SWZ udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 miesięcy to także udziela rękojmi na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji.
Wskazanie w ofercie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady krótszego niż 60miesięcy, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów pozacenowych określonych w SEKCJI IV 4.3.1.)pkt 2 ppkt.2).
11.Załatwienie wszystkich formalności i poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, które nie może być dłuższe niż 4000 znaków, pozostałe informacje w zakresie dodatkowych warunków dotyczących przedmiotu zamówienia zostały opisane w SEKCJI IV 4.2.2.) w
Części 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 58563,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10C, dz. nr 93/4, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński.Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż zbiornika buforowego o poj. 1000 dm3,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wykonanie płyty z betonu o gr. 15 cm pod zbiornik buforowy,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- wymiana posadzek z płytek terakotowych i uzupełnienie z płytek gresowych,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 14 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 15 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 16 do SWZ).
II. Uzupełnienie Sekcji IV 4.2.2.) Części 1:
12.Zamawiający nie zabezpiecza dostępu do mediów na potrzeby prowadzenia robót budowlanych oraz pomieszczeń socjalnych do celów robót.
13. Przed przekazaniem Terenu Robót, o którym mowa w pkt 5.2. SWZ, kierownik robót posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla całości robót objętych przedmiotem zamówienia - w trzech egzemplarzach i przekaże dwa egzemplarze Zamawiającemu.
14.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, tj.: ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1213), ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 215) oraz muszą być zgodne z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia.
15.Co najmniej na tydzień przed zaplanowanym wykorzystaniem materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu atesty, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne itp., dotyczące tych materiałów. To samo dotyczy instalowanych urządzeń. Materiały i urządzenia muszą przed ich użyciem, wbudowaniem lub instalacją zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, którego przedstawicielem jest inspektor nadzoru inwestorskiego.
16.Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia jakiego rodzaju materiały budowlane są lub mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
17.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ochrony środowiska na Terenie Robót oraz w bezpośrednim otoczeniu.
18.Wykonawca obowiązany jest utrzymywać Teren Robót w czystości, a odpady powstające w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy zagospodarowywać zgodnie z przepisami o odpadach. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko oraz zapobiegać szkodom i ograniczać ich skutki i uciążliwości dla ludzi i mienia, a także szkodom w środowisku naturalnym, wynikającym z zanieczyszczeń, hałasu i innych skutków prowadzonych przez niego działań.
19.Wykonawca obowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywanej pracy, na terenie przyległym oraz na drogach dojazdowych. W przypadku zaniechania wykonania czynności porządkowych, mogą one zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża bezwarunkowo zgodę.
20.W przypadku transportu materiałów pochodzących z rozbiórki przeznaczonych do odzysku (materiały metalowe) Zamawiający wystawi Wykonawcy karty przekazania odpadów wygenerowane z systemu bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami – BDO. Wykonawca transportujący odpad winien być wpisany do BDO i jest zobowiązany do posiadania podczas transportu w/w kart. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument wystawiony w punkcie skupu surowców wtórnych, pozwalający Zamawiającemu na odwrotne obciążenie (faktura za złom wystawiona na punkt skupu). Mając na uwadze powyższe Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o zamiarze realizacji transportu w/w odpadów.
Pozostałe odpady rozbiórkowe, niepodlegające skupowi, których wytwórcą jest Wykonawca w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.), Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania odpadów jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
21.Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
dla Pakietu I - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla Pakietu II – 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla Pakietu III – 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla Pakietu IV – 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
W przypadku gdy Wykonawca zostanie wybrany na więcej niż jeden Pakiet to powinien przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o wartości odpowiadającej sumie kwot ubezpieczenia wymaganego dla każdego Pakietu.
22.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą wszystkie prace fizyczne objęte zakresem zamówienia, tj. robót budowlanych w budynkach leśniczówek oraz wszelkie roboty instalacyjne branży instalacyjnej i elektrycznej. Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
23.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Oferty. W przypadku braku wskazania w Formularzu Oferty podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
24.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
UWAGA: Przed złożeniem oferty na powyższe Pakiety wskazanym jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być prowadzone roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 58954,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, montaż wkładu kominowego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Bucze dz. nr 105/2, obręb Bucze, gmina Lubrza, powiat świebodziński.Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- rozbiórka wędzarni,
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż wkładu kominowego kwaso i żaroodpornego, fi 160mm,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 17 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 18 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 19 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 68324,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Rozłogi dz. nr 236/4, obręb Rozłogi, gmina Świebodzin, powiat świebodziński.Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 20 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 21 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 22 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 49410,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68965,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73072,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68965,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Duszyński” Duszyński Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080174485
7.3.3) Ulica: Poznańska 19
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DUSZYŃSKI" DUSZYŃSKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DUSZYŃSKI" DUSZYŃSKI TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68965,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69547,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71293,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69547,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Duszyński” Duszyński Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080174485
7.3.3) Ulica: Poznańska 19
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DUSZYŃSKI" DUSZYŃSKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DUSZYŃSKI" DUSZYŃSKI TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69547,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85296,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94067,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85296,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ergo Ekologia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100689671
7.3.3) Ulica: Kazimierza Gierdziejewskiego 7/17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85296,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58640,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63768,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58640,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Ziółkowski Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411549021
7.3.4) Miejscowość: Stary Jaromierz 25
7.3.5) Kod pocztowy: 66-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY ZIÓŁKOWSKI PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY ZIÓŁKOWSKI PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58640,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W niniejszym postępowaniu została złożona również oferta przez Wykonawcę Systemy i Instalacje Budowlane Łukasz Bąk, ul. Lechitów 13, 76-032 Mielno, województwo zachodniopomorskie, Polska, REGON 387009900. Wykonawca nie wskazał w Formularzu oferty na jaką część zamówienia - Pakiet składa swoją ofertę (oferta podlegała odrzuceniu). Wykonawca w Formularzu Oferty nie określił wielkości przedsiębiorstwa.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Usługa cateringowa dla klientów Centrum Usług Społecznych w Świebodzinie, uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Świebodzinie oraz dla dzieci z Placówki Wsparcia Dziennego w Świebodzinie w 2026r."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek/paczek pocztowych
- Dostawa łóżek wielofunkcyjnych i szafek przyłóżkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





