Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00513699/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynków mieszkalnych GTBS sp. z o.o. w Gdańsku przy ul. Jeleniogórskiej 7, 11 i 17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191330479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilanowska 2a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtbs@gtbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9800591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynków mieszkalnych GTBS sp. z o.o. w Gdańsku przy ul. Jeleniogórskiej 7, 11 i 172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7778f168-aa51-4d62-a60c-45148c953eda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/ZP/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku przy ul. Jeleniogórskiej 7.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych, wykonanie instalacji, podłączenie instalacji do sieci elektrycznej, przeprowadzenie wszelkich przewidzianych wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa odbiorów, pomiarów i prób warunkujących rozruch, przekazanie instalacji fotowoltaicznej do użytkowania i eksploatacji, w tym zgłoszenie do OSD, przeszkolenie personelu Zamawiającego, wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, serwisów, konserwacji i regulacji dotyczących przedmiotu umowy w okresie gwarancji (bez dodatkowego wynagrodzenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 199154,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku przy ul. Jeleniogórskiej 11.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych, wykonanie instalacji, podłączenie instalacji do sieci elektrycznej, przeprowadzenie wszelkich przewidzianych wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa odbiorów, pomiarów i prób warunkujących rozruch, przekazanie instalacji fotowoltaicznej do użytkowania i eksploatacji, w tym zgłoszenie do OSD, przeszkolenie personelu Zamawiającego, wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, serwisów, konserwacji i regulacji dotyczących przedmiotu umowy w okresie gwarancji (bez dodatkowego wynagrodzenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 195068,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku przy ul. Jeleniogórskiej 17.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi dostawę i montaż fabrycznie nowych paneli fotowoltaicznych, wykonanie instalacji, podłączenie instalacji do sieci elektrycznej, przeprowadzenie wszelkich przewidzianych wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa odbiorów, pomiarów i prób warunkujących rozruch, przekazanie instalacji fotowoltaicznej do użytkowania i eksploatacji, w tym zgłoszenie do OSD, przeszkolenie personelu Zamawiającego, wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, serwisów, konserwacji i regulacji dotyczących przedmiotu umowy w okresie gwarancji (bez dodatkowego wynagrodzenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 144505,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172152 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sollab Fotowoltaika Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386910071
7.3.3) Ulica: Pienkowskiej 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sollab Fotowoltaika Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386910071
7.3.3) Ulica: Pienkowskiej 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOLLAB FOTOWOLTAIKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100321,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144936 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100321,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RP Solar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386137783
7.3.3) Ulica: Smolna 1D
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-877
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100321,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie laboratorium G325 w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63.
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Organizacja dwóch 3 - dniowych turnusów szkoleniowych w ramach projektu "Wygrana rodzina - gdański model przeciwdziałania dziedziczeniu biedy"
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Dostawa aparatów do wspomagania oddechu dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku".
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań molekularnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń"
- Wykonanie robót bud. w ramach zad. i. pn. "Modernizacja budynku oraz doposażenie pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu".
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Wykonanie podłączenia pawilonów szpitalnych do nowej rozdzielni głównej Szpitala oraz rozpoczęcie wykonania robót budowlano - instalacyjnych dla potrzeb wzmocnienia stropu w poziomie -2 budynku C .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.