eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceOrganizacja wyjazdów do teatru



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdów do teatru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d44c3246-dc7c-4ea0-98a6-91a2ff4ec1c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdów do teatru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44c3246-dc7c-4ea0-98a6-91a2ff4ec1c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022884/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wyjazdy na seanse siarczkowe oraz do teatru i filharmonii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja 5 wyjazdów na przedstawienia teatralne lub do filharmonii dla 60 osób (59 osób powyżej 60 r.ż. + 1 opiekun poniżej 60 r.ż.) do Teatru im. S. Żeromskiego w Kielcach, Filharmonii Świętokrzyskiej w Kielcach lub do Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu.
2. Zamawiający zastrzega, iż repertuar musi zawierać treści wolne od przemocy, preferowana tematyka to komedia oraz muzyka poważna.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany rodzaju wydarzenia kulturalnego w trakcie realizacji umowy na występ kabaretowy, koncert, pod warunkiem wyrażenia uprzedniej zgody.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca wydarzenia kulturalnego w trakcie realizacji umowy na Skarżysko- Kamienna lub Ostrowiec Świętokrzyski zlokalizowanych w niedalekiej odległości od siedziby Zamawiającego podyktowany różnym stopniem sprawności fizycznej uczestników, po uzgodnieniu zmiany miejsca przez Wykonawcy z Zamawiającym.
5. Usługa skierowana jest do mieszkańców Miasta Starachowice, osób starszych w wieku 60+ oraz opiekunów faktycznych w ramach projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
6. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2026 r.
7. Realizacja wyjazdów powinna zostać zaplanowana w następujący sposób:
w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. - 1 wyjazd,
w okresie od 02.01.2026 r. do 31.10.2026 r. - 4 wyjazdy.
8. Terminy szczegółowe wyjazdów zostaną uzgodnione między Zamawiającym i Wykonawcą. Wyjazdy powinny odbywać się w dni robocze w godzinach pomiędzy 7:00 a 22:00.
9. Wykonawca powinien zakupić bilety wstępu przed przyjazdem uczestników, tak aby na miejscu uczestnicy nie musieli oczekiwać w kolejce.
10. Wykonawca musi zapewnić autokar klimatyzowany do przewozu minimum 60 osób, przy czym w liczbę 60 miejsc nie wlicza się miejsca dla pilota wycieczek.
11. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa do organizacji wyjazdów.
12. Usługa obejmuje transport, ubezpieczenie oraz bilety wstępu dla wszystkich uczestników.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprawnego technicznie, posiadającego klimatyzacje i ogrzewanie oraz ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC, środka transportu klasy turystycznej o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 60 miejsc, którym przewiezie uczestników na trasie Starachowice – Kielce –Starachowice lub Starachowice – Radom – Starachowice lub w przypadku zmiany miejsca wydarzenia na trasie Starachowice – Skarżysko-Kamienna – Starachowice, Starachowice – Ostrowiec – Starachowice.
14. W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenie go przez policję lub inne organa do tego uprawnione do jazdy, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na koszt własny.
15. Kierowca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz prawo jazdy właściwej kategorii.
16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że usługa jest wykonana nienależycie, Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie Kierowcy lub środka transportu z realizacji
przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać zmiany Kierowcy lub środka transportu na koszt własny.
17. Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia wobec Wykonawcy, osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone powstałe podczas świadczenia usługi.
19. Wykonawca musi zapewnić ubezpieczenie NNW dla uczestników na wartość minimum 20.000,00 zł dla każdego uczestnika. Zamawiający poda Wykonawcy listę uczestników najpóźniej w dniu poprzedzającym wyjazd do godziny 14:00.
20. Miejsce wyjazdu autokaru będzie wyznaczone przez Zamawiającego. Miejsce to będzie wyznaczone w okolicy centrum Starachowic.
21. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki łącznie:
a) usługę transportową - transport zorganizowanej grupy uczestników do miejsca docelowego oraz transport powrotny, pojazdem sprawnym technicznie, wyposażonym w klimatyzację, zapewniającym higieniczne i bezpieczne warunki podczas transportu,
b) bilety wstępu na wydarzenie kulturalne – spektakl teatralny,
c) wymagane opłaty drogowe i parkingowe,
d) ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdów w zakresie NNW (koszty następstwa nieszczęśliwych wypadków) na sumę minimum 20.000,00 zł,
e) inne opłaty wynikające z organizacji wyjazdu wyszczególnione przez Wykonawcę w ofercie.
22. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
23. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans i niedyskryminacji.
24. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z zasadą równości płci oraz niedyskryminacji, stosowania języka wrażliwego na płeć, jasnego, nieskomplikowanego, wykluczenie stereotypowego podejścia do realizacji zadania w stosunku do kobiet i mężczyzn oraz osób z niepełnosprawnościami, przełamywanie barier.
25. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej usługi, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. Szczegółowe warunki dotyczące powierzenia przetwarzania danych osobowych zostaną określone w umowie powierzenia przetwarzania
danych osobowych stanowiącej załącznik do wzoru umowy głównej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Globtim Plus Biuro Usług Turystycznych i Edukacyjnych Paweł Paradowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291031800

7.3.3) Ulica: Władysława Orkana

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-12-02 do 2026-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.