eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćZakup sprzętu inżynieryjno- technicznego- pojazdu mobilnego- podnośnika



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu inżynieryjno- technicznego- pojazdu mobilnego- podnośnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525666072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1222569

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu inżynieryjno- technicznego- pojazdu mobilnego- podnośnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97fe7b98-601b-4bc8-bda7-44b7133913b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00591764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037620/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu inżynieryjno- technicznego- pojazdu mobilnego- podnośnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPO.271.1.17.2025.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373614,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego pojazdu mobilnego- podnośnika, przeznaczonego do zarejestrowania na podstawie wyciągu ze świadectwa homologacji obejmującego cały pojazd. Dostawa ma zostać zrealizowana do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Pakość. Pojazd musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążony prawami osób trzecich ani żadnymi postępowaniami lub zabezpieczeniami oraz odpowiadać wymaganiom określonym w umowie (zał. nr 5 do SWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- OPZ (zał. nr 6 do SWZ).
2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) wymóg przeszkolenia przez dostawcę wskazanych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzenia oraz dostarczenie pełnej dokumentacji techniczno- ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim;
2) posiadanie homologacji COC na całość pojazdu;
3) wymagane badanie i dopuszczenie urządzenia w UDT;
4) posiadanie certyfikatu CE
5) dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie gminy Pakość);
6) wymagana gwarancja na podnośnik: min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy- w zależności od okresu zdeklarowanego w ofercie, od daty podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego;
Uwaga: (dodatkowy okres gwarancji jakości na podnośnik stanowi kryterium oceny ofert)
7) Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na podwozie;
8) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego- teren gminy Pakość lub zapewni autoryzowany serwis oddalony maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego (wszystkie naprawy gwarancyjne będą bezpłatnie wykonane w okresie gwarancji);
9) odbiór przedmiotu umowy przeprowadzony zostanie przez strony na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429762,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429762,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTHLEHNER- podesty ruchome Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240016380

7.3.3) Ulica: Energetyków 4

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429762,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.