eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli
lodowych z budynków należących do Uniwersytetu
Medycznego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.jasinska1@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/450267/usluga-odsniezania-dachow-wraz-z-usunieciem-sopli-lodowych-z-budynkow-nalezacych-do-uniwersytetu-medycznego-w-lublinie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli
lodowych z budynków należących do Uniwersytetu
Medycznego w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad60efe6-0055-4292-8440-e2f41ffea560

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065116/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Odśnieżanie dachów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.25.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania :
Zadanie 1 : Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (5 budynków);
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 199990,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania :
Zadanie 2 : Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (16 budynków).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 366209,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postepowania, w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 31.10.2024. r. do godziny 11:00, wpłynęła jedna oferta obejmująca obydwa zadania , złożona przez firmę ABTRANS S.C. na kwoty :
Zadanie nr 1 - 245 817,60 zł brutto;
Zadanie nr 2 - 485 313,60 zł brutto.
Ceny oferty dla Zadania 1 i Zadania nr 2 są najniższymi cenami .
Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył :
Zadanie nr 1 – kwotę 145 603,90 zł brutto ,a na Zadanie nr 2 - 265 013,40 zł brutto. Oferta Wykonawcy przewyższa więc kwotę przeznaczoną w Zadaniu nr 1 – o 100 213,70 zł brutto a w Zadaniu nr 2 o kwotę : 220 300,20 zł brutto .
Oferta Wykonawcy zawiera najniższe ceny w obydwu zadaniach jednakże nie mieści się w ustalonym limicie przez Zamawiającego , w związku z powyższym, w ślad za komentarzem UZP do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z komentarzem UZP możliwe jest unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie mieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 do ceny złożonych ofert , postępowanie unieważniono,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245817,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245817,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postepowania, w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 31.10.2024. r. do godziny 11:00, wpłynęła jedna oferta obejmująca obydwa zadania , złożona przez firmę ABTRANS S.C. na kwoty :
Zadanie nr 1 - 245 817,60 zł brutto;
Zadanie nr 2 - 485 313,60 zł brutto.
Ceny oferty dla Zadania 1 i Zadania nr 2 są najniższymi cenami .
Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył :
Zadanie nr 1 – kwotę 145 603,90 zł brutto ,a na Zadanie nr 2 - 265 013,40 zł brutto. Oferta Wykonawcy przewyższa więc kwotę przeznaczoną w Zadaniu nr 1 – o 100 213,70 zł brutto a w Zadaniu nr 2 o kwotę : 220 300,20 zł brutto .
Oferta Wykonawcy zawiera najniższe ceny w obydwu zadaniach jednakże nie mieści się w ustalonym limicie przez Zamawiającego , w związku z powyższym, w ślad za komentarzem UZP do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z komentarzem UZP możliwe jest unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie mieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwot dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 do ceny złożonych ofert , postępowanie unieważniono,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485313,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485313,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.