eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąbinWykonanie audytów energetycznych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z DPAE, realizowanych w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów energetycznych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z DPAE, realizowanych w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GĄBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Gąbin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 41 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gabin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9435bf8-1d02-4279-97b6-d5517f9bcbe9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytów energetycznych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z DPAE, realizowanych w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9435bf8-1d02-4279-97b6-d5517f9bcbe9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058142/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie audytów energetycznych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z DPAE, realizowanych w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027 w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2(i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie audytów energetycznych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z DPAE, realizowanych w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu”
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 152 audytów energetycznych w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych na terenie Miasta i Gminy Gąbin. Konkretne lokalizacje zostaną przekazane wykonawcy na etapie realizacji umowy.
Liczba audytów do wykonania w podziale na lata:
Etap I - rok 2025 (do 15.12.2025 r.) – 20 audytów
Etap II- rok 2026 (do 30.11.2026 r.) – 44 audyty
Etap III- rok 2027 (do 30.11.2027 r.) – 44 audyty
Etap IV- rok 2028 (do 30.11.2028 r.) – 44 audyty.
3) Audyt energetyczny o którym mowa w ust. 2 ma zawierać w szczególności:
 analizę aktualnego stanu technicznego budynku, w tym stan izolacji termicznej, instalacji grzewczej i wentylacyjnej;
 ocenę zużycia energii w budynku i wskazanie możliwych oszczędności;
 rekomendacje dotyczące termomodernizacji, wymiany źródeł ciepła oraz innych działań poprawiających efektywność energetyczną;
 wyniki audytu: proponowane działania oraz oszacowanie kosztów i oszczędności.
Dodatkowo powinien być dołączony dokument podsumowujący audyt energetyczny (DPAE) sporządzany z wykorzystaniem obowiązującego w ramach programu ,,Czyste Powietrze”, wzoru/ formularza. Przekazane DPAE musi spełniać warunki do wykorzystania przez przyszłego beneficjenta w celu uzyskania dofinansowania w/w programu.
4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać audyty energetyczne zgodnie z zasadami ochrony środowiska, z obowiązującymi normami, z zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji, oraz zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym z aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, tj. w szczególności zgodnie z:
 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego,
 Ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 roku o charakterystyce energetycznej budynków,
 Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne,
 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASIG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982257896

7.3.3) Ulica: Kosynierów Gdyńskich

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-686

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.