eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo GraniczneZakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smętowo Graniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Smętowo Graniczne

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.nowak.sm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.smetowograniczne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4635e66a-185d-4703-a680-54018d5fde62

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4635e66a-185d-4703-a680-54018d5fde62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026549/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/14/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy ciągnikowej o ładowności minimum 4000 kg oraz fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2024 r. wraz z ładowaczem czołowym z udźwigiem minimum 1600 kg.
Przedmiot zamówienia musi być w pełni sprawny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Sprzęt powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
Zamawiający wymaga by ciągnik objęty był min. 24 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko, adres dostawy: ul. Kosznickiego 3, 83-230 Smętowo Graniczne.
Wykonawca musi być autoryzowanym dealerem producenta oraz posiadać stacjonarny serwis w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ - OPZ.
3. W przypadku wystąpienia w Opisie Przedmiotu Zamówienia nazw materiałów lub przyjętej technologii należy je zrozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
4. Rozwiązania równoważne:
1) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych;
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez
zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami;
3) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert:
1. RAITECH Sp.zo.o., ul. Budgoska 41, 86-061 Brzozowa – z ceną brutto: 414 018,00 zł
- oferta podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp
2. Interhandler Sp.zo., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń - z ceną brutto 418 187,70 zł;
3. CEMAROL Sp.zo.o., ul. Główna 89, 76-251 Kobylnica - z ceną brutto 399 627,00 zł -
oferta podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp
4. HYDRO-MASZ Sp.zo.o. Sp.k., Zapole 79/5, 98 – 275 Brzeźno - z ceną brutto 377
856,00 zł;
5. ZIP AGRO Sp.zo.o., Kurzejewo 23, 86-160 Warlubie – z ceną brutto 356 700,00 zł –
oferta podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
Oferta z najniższą ceną z pośród ofert nie podlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 301 350,00 zł
brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do kwoty 377 856,00 zł.
Z uwagi na powyższe za zasadne uznaje się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255
pkt. 3) w/w ustawy.
Uzasadnienie prawne:
- na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.