eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkSukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79054042-d9ca-4550-800f-26867a4fcc9d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79054042-d9ca-4550-800f-26867a4fcc9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123463/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywne dostawy art. spożywczych- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.18.2025.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 1 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg 3 000;
2. Kasza manna w opak. do 25 kg -dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 19 kg, kg 500;
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 46 kg ,kg 1 200;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 2 kg, kg 50;
5. Ryż w opak. do 25 kg -dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 162 kg, kg 4 200;
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 192 kg, kg 5 000;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 48411,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 2 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 29 kg, kg 750;
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 96 kg, kg 2 500;
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg, kg 600;
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 5 kg, kg 140;
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 12 kg, kg 300;
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 54 kg, kg 1 400;
7. Marmolada w opak. do 15 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 88 kg ,kg 2 300;
8. Powidła śliwkowe do 15 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 65 kg, kg 1 700;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 52627,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 3 – CUKIER -dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 206 kg, kg 2 500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 7651,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 4 – WODA MINERALNA - dostawa do ZK w Kluczborku:
Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l, l 3 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 3856,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 5 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do ZK w Kluczborku:
1 Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 13 kg kg 155
2 Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg kg 100
3 Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 18 kg kg 220
4 Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 105 kg kg 1 270
5 Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,3 kg kg 16
6 Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,2 kg kg 15
7 Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg kg 60
8 Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 0,8 kg kg 10
9 Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 17 kg kg 210
10 Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg kg 30
11 Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 l l 100
12 Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg kg 14
13 Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 l l 1 800
14 Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 132 kg kg 1 600
15 Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 91 kg kg 1 100
16 Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 33 kg kg 400
17 Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 33 kg kg 400
18 Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 69 kg kg 840
19 Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg kg 100
20 Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 11 kg kg 130
21 Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg kg 120
22 Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg kg 100
23 Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 9 kg kg 110
24 Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg kg 120
25 Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg kg 20
26 Nać pietruszki suszona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg kg 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony

4.5.5.) Wartość części: 45329,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA -dostawa do OZ Sieraków Śląski:

1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 308 kg kg 8 000
2. Kasza manna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg kg 1 600
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg kg 4 000
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 15 kg kg 400
5. Ryż w opak. do 25 kg - CPV 15614300-3
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 177 kg kg 4 600
6. Makaron różne formy w opak. do 50 kg - CPV 15851100-9
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 196 kg kg 5 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 71748,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 7 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA- dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg kg 3 000
2. Fasola średnia w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg kg 4 000
3. Kostka sojowa w opak. do 50 kg - CPV 15330000-0
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 58 kg kg 1 500
4. Kotlety sojowe - kotlet a'la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 6 kg kg 160
5. Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg kg 600
6. Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – CPV 15332296-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg kg 3 000
7. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg kg 1 800
8. Powidła śliwkowe do 15 kg - CPV 15332230-5
dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg kg 1 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 88956,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 8 – CUKIER -dostawa do OZ Sieraków Śląski:

4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 6121,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 9 – WODA MINERALNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:

Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – CPV 15981000-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l l 3 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 4505,49 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 10 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do OZ Sieraków Śląski:

1. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg kg 70
2. Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg kg 60
3. Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg kg 140
4. Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 kg kg 1 800
5. Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 3 kg kg 40
6. Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg kg 50
7. Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg kg 50
8. Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg kg 50
9. Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
10. Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
11. Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 l l 180
12. Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg kg 60
13. Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 140 l l 1 700
14. Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 198 kg kg 2 400
15. Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 157 kg kg 1 900
16. Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg kg 80
17. Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 49 kg kg 600
18. Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 78 kg kg 950
19. Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 124 kg kg 1 500
20. Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 19 kg kg 225
21. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
22. Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
23. Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
24. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
25. Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
26. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
27. Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg kg 200
28. Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg kg 175
29. Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg kg 175
30. Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg kg 175
31. Kukurydza w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6
dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg kg 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 75242,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35427,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78746,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35427,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH.JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35427,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42514,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47937,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42514,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42514,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEK TRADE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4501,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo-Gospodarczych "AGRA" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337333

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41015,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42087,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41015,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41015,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53397,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103431,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53397,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH.JARO Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53397,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71441,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83080,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71441,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71441,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEK TRADE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4501,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo-Gospodarczych "AGRA" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337333

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66441,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67075,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66441,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66441,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.