Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605985/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
- 2025/BZP 00017971/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie
w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuop.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie
w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02290371-5b96-417c-9dfe-7ca30998ebc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zuop3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.260.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min 700 000,00 zł w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że:
W zakresie Obsługi IT
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wykonał należycie minimum 2 usługi kompleksowej obsługi informatycznej dla podmiotów, przy czym okres obsługi nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ wraz
z podaniem podmiotów na rzecz których zamówienia były wykonane lub są wykonywane, dat wykonania wskazania liczby, oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Wykonawca posiada certyfikat z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji opracowany przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standardization) tj. ISO 27001.
- Skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
• Inżyniera, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w podobnej roli tj. obsłudze technologii Microsoft,
• Technika, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze technologii Microsoft,
• Administratora, posiadającego ukończone szkolenie z zakresu Safetica Administrator-Management Server & Monitoring.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
W zakresie Monitoringu IT
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wykonał należycie co najmniej 3 ciągłe usługi SOC IT/OT wykonywane dla klientów będących OUK, realizowanych w modelu outsourcingowym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy czym okres świadczenia usług nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ wraz
z podaniem podmiotów na rzecz których zamówienia były wykonane lub są wykonywane, dat wykonania wskazania liczby, oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
-- Wykonawca posiada certyfikat z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji opracowany przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standardization) tj. ISO 27001.
- Dysponuje lub będzie dysponować min 5 osobowym zespołem, który będzie uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, spełniającym następujące wymagania:
Kierownik projektu
Osoba posiadająca wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie kierowania projektami w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. Osoba posiadająca Certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu zarządzania projektami - Prince2 Practitioner lub równoważny oraz Certyfikat CISM, CISA lub CISSP.
Eksperci
Minimum 4 osoby posiadające następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie cyberbezpieczeństwa.
- jako zespół posiadają następujące certyfikaty:
• certyfikat CISM lub równoważny,
• certyfikat CISA lub równoważny,
• certyfikat CEH lub równoważny,
• certyfikat CompTIa Security + lub równoważny,
• certyfikat audytora wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny,
- każdy z członków zespołu posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
- każdy z członków zespołu posiada certyfikat audytora wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa ZUOP: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- "Dostawa mebli laboratoryjnych oraz szafy ubraniowej - 2 części"
- USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO - branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : "Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
- Dostawa armatury próżniowej
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku w ramach projektu pn. "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
- Usługa utrzymania i rozwoju systemu ERP enova365 wraz z dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Stare Kurowo"
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Świadczenie usługi wsparcia dla Systemu Finansowo-Kadrowego i świadczenie usług asysty na okres 12 miesięcy wraz z udzieleniem w tym okresie licencji/sublicencji
- "Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Skąpe"
- ,,Cyberbezpieczna Gm. K-cin -Zakup sprzętu i programów informat. w ramach proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.