eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock"Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie w okresie 01/01/2025 - 31/01/2027"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie
w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuop.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie
w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02290371-5b96-417c-9dfe-7ca30998ebc6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zuop

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.260.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie w okresie 01/01/2025 – 31/01/2027. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min 700 000,00 zł w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że:
W zakresie Obsługi IT
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wykonał należycie minimum 2 usługi kompleksowej obsługi informatycznej dla podmiotów, przy czym okres obsługi nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ wraz
z podaniem podmiotów na rzecz których zamówienia były wykonane lub są wykonywane, dat wykonania wskazania liczby, oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

 Wykonawca posiada certyfikat z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji opracowany przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standardization) tj. ISO 27001.
- Skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
• Inżyniera, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w podobnej roli tj. obsłudze technologii Microsoft,
• Technika, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze technologii Microsoft,
• Administratora, posiadającego ukończone szkolenie z zakresu Safetica Administrator-Management Server & Monitoring.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.

W zakresie Monitoringu IT
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wykonał należycie co najmniej 3 ciągłe usługi SOC IT/OT wykonywane dla klientów będących OUK, realizowanych w modelu outsourcingowym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy czym okres świadczenia usług nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ wraz
z podaniem podmiotów na rzecz których zamówienia były wykonane lub są wykonywane, dat wykonania wskazania liczby, oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
-- Wykonawca posiada certyfikat z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji opracowany przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standardization) tj. ISO 27001.
- Dysponuje lub będzie dysponować min 5 osobowym zespołem, który będzie uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, spełniającym następujące wymagania:
Kierownik projektu
Osoba posiadająca wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie kierowania projektami w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. Osoba posiadająca Certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu zarządzania projektami - Prince2 Practitioner lub równoważny oraz Certyfikat CISM, CISA lub CISSP.
Eksperci
Minimum 4 osoby posiadające następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie cyberbezpieczeństwa.
- jako zespół posiadają następujące certyfikaty:
• certyfikat CISM lub równoważny,
• certyfikat CISA lub równoważny,
• certyfikat CEH lub równoważny,
• certyfikat CompTIa Security + lub równoważny,
• certyfikat audytora wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny,
- każdy z członków zespołu posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
- każdy z członków zespołu posiada certyfikat audytora wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub równoważny.
Wykonawca przedstawi wykaz w/w osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zgodnie z SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa ZUOP: https://platformazakupowa.pl/pn/zuop

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.