Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00517123/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02b21943-fee5-468c-85a6-c2686ef1ce011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b21943-fee5-468c-85a6-c2686ef1ce01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. Dostawa i zamontowanie automatycznej paczkowarki do wody pitnej, zapewniającej paczkowanie wody wodociągowej na wypadek stanów kryzysowych (wojna, klęska żywiołowa), ale także w przypadku awarii sieci wodociągowych lub innych sytuacji awaryjnych. Paczkowarka zamontowana będzie na stacji uzdatniania wody i będzie zapewniać dystrybucję wody do ludzi w sytuacjach kryzysowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na paczkowarkę należy uzyskać pozytywną opinię sanitarną. Na dzień składania ofert paczkowarka i folia powinna posiadać ważne atesty PZH potwierdzające możliwość pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest Załączniku Nr 9 do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
Ze względu na specyfikę zamówienia – dostawa urządzenia o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa publicznego i zdrowia ludzi w sytuacjach zagrożenia, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń kryzysowych – Zamawiający wymaga, żeby oferowane urządzenie było kompletne i od razu gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem (tj. do szybkiego i bezpiecznego pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych, do czego jest dedykowane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265805,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265805,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265805,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proffico Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010330091
7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 84/92/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-514
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265805,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-04PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu do uzdatniania i pakowania wody
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





