Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527827/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH DLA FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH GARNIZONU POMORSKIEGO Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7414945/817, 47 7414946/752/765/766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk oraz http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH DLA FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH GARNIZONU POMORSKIEGO Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb0b18a-51e2-4b30-91c7-7bfc9ec1ec58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/50/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Realizacja usług medycznych : badań okresowych, kontrolnych funckjonariuszy określonych w art.71b.1 , badań wstępnych, okresowych, kontrolnych określonych w art. 229 kp , badań i szczepień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 57/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2828642,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych garnizonu pomorskiego z zakresu medycyny pracy.Realizacja badań dla:
Funkcjonariuszy i pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji, funkcjonariuszy i pracowników komórek terenowych samodzielnych stanowisk Komendy Głównej Policji: Centralnego Biura Śledczego Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, Biura Spraw Wewnętrznych Policji , KMP Gdańsk, KMP Gdynia, KMP Sopot, KPP Pruszcz Gdański - na terenie Trójmiasta.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały
zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy
(załącznik nr 5 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1450276,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych garnizonu pomorskiego z zakresu medycyny pracy.Realizacja badań dla Komend Powiatowych takich jak:
KPP Bytów, KPP Człuchów, KPP Chojnice, KPP Kartuzy, KPP Kościerzyna, KPP Kwidzyn, KPP Lębork, KPP Malbork, KPP Nowy Dwór Gdański, KPP Tczew, KPP Sztum, KPP Starogard Gdański, KPP Puck, KPP Wejherowo – na terenie Trójmiasta
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1110003,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych garnizonu pomorskiego z zakresu medycyny pracy.Zadanie 3: Realizacja badań dla:
KMP Słupsk, funkcjonariuszy i pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku pracujących na terenie miasta Słupsk, funkcjonariuszy i pracowników Centralnego Biura Śledczego Policji pracujących na terenie miasta Słupsk – na terenie miasta Słupsk
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 268363,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1451425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1821960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1451425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A. z siedzibą w Warszawie / PZU Zdrowie S.A. Oddział Centra Medyczne w Gdańsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Abrahama 1a
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1451425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1341365,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A. z siedzibą w Warszawie / PZU Zdrowie S.A. Oddział Centra Medyczne w Gdańsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Abrahama 1a
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1.Prawne
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255, pkt 1 u-Pzp ( Dz. U. z 2024, poz.1320) tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
2.Faktyczne
W niniejszym postępowaniu na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników/ funkcjonariuszy IAS w Warszawie w 2026 roku".
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Usługa medycyny pracy dla pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Warszawie
- Świadczenie usług medycznych, w tym w zakresie badań profilaktycznych pracowników, stażystów i praktykantów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





