Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do laboratoriów dla BCU w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 "BUDOWLANKA" W ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380786322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 50
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-392
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budowlanka@budowlanka.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.budowlanka.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e4541e5-8511-4410-8d4c-cf59d723be6c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do laboratoriów dla BCU w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4541e5-8511-4410-8d4c-cf59d723be6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00315844/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa wyposażenia do laboratoriów dla BCU w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Projektu „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze” finansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZiU nr 1.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – wyposażenie do laboratorium badania gruntu4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 123857,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – wyposażenie do laboratorium badania wody4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
44510000-8 - Narzędzia
44111000-1 - Materiały budowlane
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.5.) Wartość części: 53465,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – wyposażenie do laboratorium badania wytrzymałości materiałów budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44111000-1 - Materiały budowlane
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 114839,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176695,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198193,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176695,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731304953
7.3.3) Ulica: 1-go Maja 13/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176695,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69566,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85362,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69566,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69566,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182551,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381353,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182551,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731304953
7.3.3) Ulica: 1-go Maja 13/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182551,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup sprzętu ratowniczego w ramach zadania Wzmocnienie infrastruktury krytycznej dla bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zakup wyposażenia - sprzętu ratowniczego dla OSP Racula
- Wykonanie usług dla jednostek UZ II.
- Przeprowadzenie kursu brukarza ( powiat międzyrzecki)
- NZ.261.28.2025 Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu wykorzystywanego w chirurgii ogólnej
- "Kompleksowa organizacja pięciu spotkań tematycznych (szkoleń), które odbędą się w dwóch lokalizacjach na terenie województwa lubuskiego (...)."
- Rozbiórka i budowa nowego przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 283 w km 32+151 w okolicy m. Lasocin
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (III)
- "Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 3 części na potrzeby realizacji projektów w Łukasiewicz-PORT"
- "Jednorazowa dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium niezbędnych do realizacji projektu"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Moje cudowne lata - wsparcie edukacji przedszkolaków z Gołkowic"
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.