Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321675/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
- 2025/BZP 00349567/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Program Aktywny Maluch 2022-2029” – Dostawa wyposażenia i wymiana drzwi zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opoczyńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Żarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zarnow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1529024b-9517-49cf-bcd6-dfc29ca358e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Program Aktywny Maluch 2022-2029” – Dostawa wyposażenia i wymiana drzwi zewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1529024b-9517-49cf-bcd6-dfc29ca358e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00589904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044671/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Program Aktywny Maluch 2022-2029 - zakup pierwszego wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności i środków z budżetu państwa w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch+2022-2029”. Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGWK.Z.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach w/w inwestycji planuje się dostawę i montaż sprzętu RTV, AGD, IT zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 5A do SWZ, m. in.: Suszarka bębnowa;
Generator pary, deska;
Odkurzacz pionowy 3w1;
Oczyszczacz powietrza;
Robot planetarny;
Termos turystyczny;
Termos konferencyjny, dzbanek;
Etażerka;
Deski i noże;
Wózek do posiłków;
Monitor interaktywny;
Statyw z windą do monitora interaktywnego;
Pulpit interaktywny 32”;
Stolik interaktywny 32”;
Urządzenie wielofunkcyjne;
Telefon komórkowy;
Pakiet logopedyczny;
Słuchawki nauszne;
Sterylizator do butelek;
Mysz bezprzewodowa;
Listwa zasilająca;
Monitor do komputera 23,8”;
Podświetlany panel podłogowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32250000-0 - Telefony komórkowe
39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach w/w inwestycji planuje się wymianę drzwi zewnętrznych zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 5B, m. in.:- Demontaż istniejących drzwi;
- Dostawa fabrycznie nowych drzwi;
- Montaż nowych drzwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221210-0 - Otwory drzwi
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14883 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PABLEX Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681847220
7.3.3) Ulica: Soczówki 118
7.3.4) Miejscowość: Żarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-25INNE PRZETARGI ŻARNÓW
więcej: przetargi ŻARNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Zakup i montaż sprzętu AGD i RTV do lokali mieszkalnych WCPR
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
- "CYBERBEZPIECZNE MIASTO MSZANA DOLNA - system backup" w ramach zadania pn. Cyberbezpieczne Miasto Mszana Dolna w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





