eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Zakup samochodu ciężarowego"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu ciężarowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.mazurkiewicz@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu ciężarowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf6a684-7afe-4271-b402-a0ab06160679

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zakupie samochodu ciężarowego z przeznaczeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu.
Przedmiot zamówienia - samochód ciężarowy musi spełniać niżej wyspecyfikowane wymagania:
Parametry pojazdu:
• rok produkcji 2013 lub młodszy,
• zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji,
• pojemność silnika min 6200 cm3,
• dopuszczalna masa całkowita min 17 000 kg,
• moc silnika min 270 KM,
• przebieg max 160 000 km,
• liczba osi 2,
• napęd 2 x 4,
• wspomaganie kierownicy,
• rodzaj paliwa – olej napędowy,
• skrzynia biegów manualna,
• blokada mostu,
• koła bliźniacze na 2 osi,
• kabina dzienna,
• szerokość felgi 22,5’’
• żuraw załadunkowy (HDS) umieszczony za kabiną kierowcy
• wszystkie podzespoły muszą być sprawne;
Skrzynia ładunkowa:
• długość wewnętrzna 4,80 m – 5,00 m
• szerokość wewnętrzna 2,40 m - 2,60 m,
• wysokość burty 0,5 m – 0,7 m,
• 3-stronny wywrot.
Zamawiający wymaga ponadto aby:
• Pojazd był zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji.
• Pojazd powinien posiadać badanie urządzenia dźwigowego przez urząd dozoru technicznego. W/w dokumenty muszą być ważne w dniu podpisania umowy.
• Nie dopuszcza się jako oferty pojazdu, który ma rejestrację czasową oraz posiada kierownicę po prawej stronie lub został przerobiony na kierownicę po lewej stronie i dopuszczony do ruchu,
• Udzielenia przez Wykonawcę rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
Wykonawca zamówienia musi być właścicielem pojazdu lub przedstawić dokumenty iż działa w imieniu lub na rachunek właściciela. Pojazd musi spełniać normy EURO V dotyczące emisji spalin.
Wspólny słownik zamówień:
34115300-9 – Używane pojazdy transportowe
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części – brak możliwości podziału zamówienia na części, ponieważ pod względem technicznym, organizacyjnym i ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115300-9 - Używane pojazdy transportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACPEROTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521623663

7.3.3) Ulica: Trablice 34b,

7.3.4) Miejscowość: Kowala-Stępocina

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.