eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/20/2023 Wymiana ogrodzenia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/20/2023 Wymiana ogrodzenia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącym w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Mehoffera 72/74

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 03-131

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22 8110688 wew. 271

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589044

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00055918

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Czy umowa została wykonana?

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-10-30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
244744,60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Czy umowa została wykonana należycie?

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania

Przed zmianą:
nie dotyczy

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W dniu 14.10.2024r. został zawarty Aneks nr 1 do umowy nr 65/2023 w wyniku ugody zawartej przed Sądem Rejonowym dla m. st. Warszawy dnia 10 października 2024 roku w sprawie o Sygn. akt VIII GCo 3535/24 toczącej się z wniosku Marcina Piłczyńskiego , której treść wraz z Protokołem posiedzenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Aneksu. Podstawą zmian wprowadzanych niniejszym Aneksem jest art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z § 13 ust. 2 pkt 1 lit. a), b) i d) Umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotem Aneksu jest wydłużenie terminu wykonania Umowy, ograniczenie przedmiotu umowy i zmniejszenie ceny należnej Wykonawcy, w związku ze zmianą okoliczności w postaci:
- zakończenia budowy II Pawilonu Medycznego i zdaniem budowy przez głównego Wykonawcę tej inwestycji, co powoduje brak szeregu warunków wynikających z Umowy związanych z możliwością udostępnienia Wykonawcy placu budowy,
- częściowym zrealizowaniem przez Zamawiającego zadań objętych Umową w postaci wykonania wycinki drzew co powoduje konieczność zmniejszenia przedmiotu Umowy oraz zmniejszenia ceny odpowiadającej temu zakresowi,
- wnioskiem Wykonawcy złożonym w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 w zw. z § 13 ust. 2 pkt 1 lit. a) w którym proponuje on nowy termin wykonania Umowy, w wyniku okoliczności za które odpowiedzialności nie ponosi, co wiąże się z koniecznością wprowadzenia nowego Harmonogramu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
83256,62

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.