Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00546601/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgoszczycka@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9802eaa8-a57b-4178-add2-767213d0d0031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9802eaa8-a57b-4178-add2-767213d0d003
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00588548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020029/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.50.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161496,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego(3 dni) - z transportem, wyżywieniem i zakwaterowaniem z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla zespołów zarządzania kryzysowego z terenu powiatu płońskiego, podmiotów i organów ochrony ludności oraz kadry w urzędach obsługujących podmioty i organy ochrony ludności z terenu powiatu płońskiego.
Zakres szkolenia:
• poszerzenie praktycznej wiedzy z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w oparciu
o ustawę z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
• rozpoznawanie i zapobieganie zagrożeniom, oraz kształtowanie odpowiednich zachowań
w przypadku ich wystąpienia,
• wypracowanie zdolności współdziałania organów ochrony ludności i podmiotów ochrony ludności na terenie powiatu w trakcie reagowania na zaistniałe zagrożenia;
Szkolenie ma spełniać wymagania z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia z dnia 6 lutego 2025 r. (Dz.U. 2025 poz.162)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 106400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie:1. stacjonarnych warsztatów edukacyjnych – praktycznych zajęć dotyczących zachowania w sytuacjach kryzysowych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, zwiększających odporność cywilną i przygotowanie odpornego społeczeństwa, zdolnego do zaspokajania podstawowych potrzeb bytowych w warunkach sytuacjach kryzysowych oraz w czasie konfliktu zbrojnego,
2. stacjonarnych zajęć edukacyjnych związanych z prawidłowym zachowaniem się podczas ewakuacji osób znajdujących się w obiekcie w sytuacji zagrożenia,
3. stacjonarnego szkolenia z medycyny pola walki, związanego z udzielaniem pierwszej pomocy w warunkach przedszpitalnych, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania elementów medycyny taktycznej w przypadku urazów związanych z działaniami militarnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40525,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie prelekcji, pogadanek i wykładu z mieszkańcami powiatu płońskiego na temat zachowania w sytuacjach kryzysowych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, zwiększających odporność cywilną i przygotowanie odpornego społeczeństwa, zdolnego do zaspokajania podstawowych potrzeb bytowych w warunkach sytuacjach kryzysowych oraz w czasie konfliktu zbrojnego.Zakres zadania
Prelekcje, pogadanki, wykłady dla ludności cywilnej z terenu powiatu płońskiego w tym kół gospodyń wiejskich, klubów seniora oraz innych mieszkańców, dotyczące zachowań w sytuacjach kryzysowych, służące zbudowaniu odporności społecznej zawierające poniższe zagadnienia:
• sygnały alarmowe i komunikaty ostrzegawcze;
• indywidualne przygotowanie do ewakuacji i przetrwania w warunkach długotrwałego zagrożenia;
• ewakuacja ludzi, zwierząt i mienia oraz współdziałanie z podmiotami ochrony ludności;
• pierwsza pomoc;
• działania pomocowe;
• środki ochrony indywidualnej i miejsca schronienia w sytuacjach realnego zagrożenia.
• reagowanie na dezinformację;
• zapewnianie cyberbezpieczeństwa;
• współpraca w zespole;
• podnoszenie własnej odporności na zagrożenia.
W trakcie trwania wykładu konieczność zapewnienia usługi cateringowej tj. kawa, herbata, woda mineralna, przekąski ciepłe i zimne, ciastka, paluszki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14571,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139974,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139974,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Bezpieczeństwa Przemysłu i Handlu sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618-214-10-27
7.3.3) Ulica: Staszica 48
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BEZPIECZEŃSTWA PRZEMYSŁU I HANDLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BEZPIECZEŃSTWA PRZEMYSŁU I HANDLU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139974,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149998,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe „Inter-Wiedza” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-10-00-156
7.3.3) Ulica: Reymonta 16/201
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-066
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17994,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe „Inter-Wiedza” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-10-00-156
7.3.3) Ulica: Reymonta 16/201
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-066
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostosowanie szkół podstawowych w Płońsku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn. Dostępne szkoły podstawowe w Płońsku (...)
- ZAKUP I DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO SPÓŁKA Z O.O. NA 2026 ROK
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.23.2025
- Rewitalizacja budynków w Płońsku wraz z poprawą efektywności energetycznej: budynek wielorodzinny położony przy ul. Warszawskiej 55 - wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
- Kompleksowa organizacja warsztatów wyjazdowych dla dzieci
- Zorganizowanie i przeprowadzenie Zajęć wyrównujących szanse edukacyjne-korepetycje łącznie 360 godzin dla 25 uczestników projektu"Lepszy start"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





