Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530479/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lampy do Tomografu Optima CT660 do SPZOZ w Choszcznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957658743
1.5.8.) Numer faksu: przetarg@spzozchoszczno.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0c214cd-7ac2-495b-ab74-5444af9f56371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lampy do Tomografu Optima CT660 do SPZOZ w Choszcznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c214cd-7ac2-495b-ab74-5444af9f5637
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00588520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088446/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa lampy do Tomografu Optima CT660
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.P.271.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 362807,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zespołu lampy RTG do tomografu komputerowego GE model Optima CT 660, numer fabryczny: 463082HM8, do SPZOZ w Choszcznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2a do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia.
Realizacja w/w zadania obejmuje: finalne dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Choszcznie przy ulicy Niedziałkowskiego 4A, 73-200 Choszczno, Pracownia RTG i TK, na koszt i ryzyko Wykonawcy asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, wykonanych i dostarczonych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ. Przed dostarczeniem i zamontowaniem we właściwej pracowni w siedzibie Zamawiającego lampa po dokonaniu odbioru skutkującego przejściem własności lampy na Zamawiającego będzie przechowywana w depozycie u Wykonawcy przez okres do 12 miesięcy od dnia odbioru. W okresie przechowywania lampy Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zmawiającego w ciągu 2-4 ( kryterium wyboru oferty) dni roboczych od dnia otrzymania wezwania dostarczyć lampę i dokonać jej montażu we właściwej pracowni w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiot umowy jest finansowany przez Skarb Państwa – Ministra Zdrowia, w ramach umowy nr DOI/FM/SMPL/66/MDSOR/2023/197/344 na udzielenie dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pn. „Modernizacja SOR z uwzględnieniem stworzenia dodatkowego działu dekontaminacji oraz modernizacji Sali intensywnego nadzoru i Sali reanimacyjnej, przebudowy wiaty dojazdowej dla karetek oraz doposażenie w sprzęt medyczny”.
Zgodnie z treścią art. 257 Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722079818
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Medikol Quality Sp. z o.o., ul. Polska 118, 60-401 Poznań - Wykonanie testów odbiorczych/akceptacyjnych i specjalistycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Zakup paliwa do środków transportowych i sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do CBCT Tomografu stożkowego wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Zakup w systemie ratalnym aparatu Angio OCT dla Oddziału Okulistyki
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
więcej: Urządzenia do tomografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





