eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówCYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD W GMINIE CIECHANÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD W GMINIE CIECHANÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236722646

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminaciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaciechanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD W GMINIE CIECHANÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c94c28-0c2f-40f3-9b28-651d2e612d93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072502/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Ciechanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.gminaciechanow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaciechanow/BIP/Przetargiwgnowejustawy/platformaprzetargowalogintrade

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ciechanów”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: www.gminaciechanow/BIP/Przetargiwgnowejustawy/platformaprzetargowalogintrade .
5. Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej
Platformy e-Zamówienia. Identyfikator (ID) postępowania: ………………… .
6. Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ciechanów” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl , w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.
8. Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie
e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących
do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości.
11. Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego).
12. Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów. Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 23 672 26 46 , lub pod adresem e-mail: urzad@gminaciechanow.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów lub za pomocą poczty elektronicznej: urzad@gminaciechanow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Ciechanów” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętów i oprogramowania zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ciechanów”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki w obszarze technicznym (dostawa sprzętu i oprogramowania), które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Posiadają polisę ubezpieczeniową OC na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych 00/100) złotych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga, aby oferta została zabezpieczona wadium w wysokości 20 174,40 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy sto siedemdziesiąt cztery 40/100 złotych )
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w postaci:
 środków pieniężnych;
 gwarancji bankowych;
 gwarancji ubezpieczeniowych;
 poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6B Ust. 5 pt. 2 Ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 wraz z późn. zm.)
3. Zamawiający określa, że termin wniesienia wadium do postępowania upływa dnia 21.11.2024 o godzinie 10.00 .
4. Zamawiający informuje, że wadium wnoszone w środkach pieniężnych należy wpłacić przelewem na numer rachunku bankowego 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002 (Bank Spółdzielczy w Płońsku), posiadacz rachunku Urząd Gminy Ciechanów tytułem „Wadium do przetargu – Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ciechanów”.
5. Zamawiający informuje, że wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę e-Zamówienia w wydzielonym, osobnym pliku, przy czym wadium należy przekazać w oryginale (oryginał gwarancji lub poręczenia) w formie elektronicznej.
6. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesu Zamawiającego, przez co rozumie się, że zapłata wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których głosi Art. 98 Ust. 6 Ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w Art. 98 Ust. 1 Pkt. 1-3 Ustawy Pzp.
8. Zamawiający informuje, że zwrot wadium na wniosek Wykonawcy zostanie zrealizowany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, który:
 wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
 złożył ofertę, która następnie została odrzucona;
 po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
 po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zatrzymania wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż środki pieniężne, występuje odpowiednia do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 107 Ust. 2 lub Art. 128 Ust. 1 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w Art. 57 lub Art. 106 Ust. 1, oświadczenia o którym mowa w Art. 125 Ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której głosi Art. 223 Ust. 2 Pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę, jako oferty najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagane);
c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
10. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawcy, który jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i właściwości polskich sądów.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawarto we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.gminaciechanow/BIP/Przetargiwgnowejustawy/platformaprzetargowalogintrade

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.