Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00021663/01 - Wynik z dnia 2025-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy przy ul.Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014974814
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920r 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-366
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223261515
1.5.8.) Numer faksu: 223261510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinb.pol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pinb.pol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy przy ul.Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0d5eb6a-cc1a-4136-9783-610afc68c017
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00588399
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00558035/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0d5eb6a-cc1a-4136-9783-610afc68c0173.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajo-wych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020r., poz. 1913 oraz z 2021r., poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzib± w Warszawie ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11. Kontakt z Inspektorem: tel.: (22) 326-15-15, mail: sekretariat@pinb.pol.pl.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania Pani/Pana danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym przez Administratora - Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@pinb.pol.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a podstaw± przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Przys³uguje Pani/Panu:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych w zwi±zku z art. 20 RODO;
3) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO na podstawie art. 21 RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOF4.58.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 279839,18 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku, 1 pracownik na zmianie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2026-01-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± kieruj±c siê kryteriami:
1) Cena brutto (za ca³o¶æ zamówienia) - 60 pkt.
2) Reakcja na zagro¿enie - czas przyjazdu patrolu interwencyjnego - 40 pkt.
(od chwili zg³oszenia zagro¿enia przez pracownika ochrony)
2. Sposób oceny ofert w/g kryteriów:
1) Ocena w/g kryterium Nr 1 - „C”- cena bêdzie dokonywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza oferty. W kryterium tym oferta mo¿e uzyskaæ do 60 pkt.
Cena okre¶la koszt brutto (z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê, wynikaj±cy z uwzglêdnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Oferta z³o¿ona przez danego Wykonawcê otrzyma w kryterium „cena” zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z
nastêpuj±cego dzia³ania:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cb
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”.
Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cb - cena brutto ofert badanej.
2) Ocena w/g kryterium Nr 2 – „R” - reakcja na zagro¿enie (czas przyjazdu patrolu interwencyjnego) - ocena bêdzie dokonywania na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê w Formularzu oferty czasu przybycia Patrolu interwencyjnego od momentu zg³oszenia przez pracownika ochrony takiej konieczno¶ci.
Czas przyjazdu nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 20 minut i taki jako maksymalny mo¿e zostaæ okre¶lony w ofercie.
W tym kryterium mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 pkt. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji do 10 minut otrzyma w tym kryterium 40 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji powy¿ej 10 minut (11 i wiêcej) otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Uwaga:
Je¶li Wykonawca nie wska¿e w ofercie czasu przyjazdu Patrolu Interwencyjne go na zg³oszenie pracownika ochrony lub zaoferuje czas 0 minut lub powy¿ej 20 minut
oferta Wykonawcy, jako oferta niezgodna z warunkami zamówienia zostanie odrzucona.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sza liczbê punktów na podstawie w/w kryteriów oceny ofert tj.:
P = C + R
P – suma punktów przyznanych ofercie w dwóch kryteriach.
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1
R – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 2.
4. W przypadku, gdy nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu i odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Ustawie i SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w stosunku do pozosta³ych ofert, tj. uzyska³a najwiêksz± liczbê punktów, obliczon± na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja na zagro¿enie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia n/w warunki udzia³u w postêpowaniu:1) posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej sta³ej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 1995).
UWAGA:
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) posiada zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, tj.:
a) wyka¿e, ¿e okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³1 nale¿ycie tj. zakoñczy³ lub wykonuje2 co najmniej dwie us³ugi ochrony osób i mienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto, które ¶wiadczone by³y ca³odobowo nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 m-cy w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej3 o powierzchni obiektu min. 2.000m2;
Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak±, która zosta³a zrealizowana i oceniona przez Zamawiaj±cego jako wykonana w sposób nale¿yty w ramach jednej umowy.
Wykonawca, w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy, mo¿e wykazaæ us³ugê nadal wykonywan±, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e do up³ywu terminu sk³adania ofert us³uga jest wykonywana nale¿ycie, a warto¶æ wykonanej us³ugi nie jest mniejsza ni¿ 300 000,00 z³otych brutto.
Zgodnie z przepisem § 3 ust 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 r. poz. 1225 ze zm.) - gdy mówimy o budynku u¿yteczno¶ci publicznej – nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym morskim lub wodnym ¶ródl±dowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
UWAGA
1.W przypadku Wykonawców, którzy w celu wykazania spe³nienia warunku udzia³u w po-stêpowaniu, powo³aj± siê na zamówienie zrealizowane lub realizowane wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e ich wy³±czny udzia³ w zrealizowanym lub realizowanym wspólnie zamówieniu wyniós³ nie mniej ni¿ 300 000,00 z³otych brutto.
2.W zwi±zku z obowi±zkiem osobistego ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia oraz regulacj± art. 118 ust. 2 ustawy Pzp, dopuszczaj±c± poleganie na cudzym potencjale w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wy³±cznie wówczas gdy podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, brak jest mo¿liwo¶ci polegania na potencjale podmiotu trzeciego w celu wykazania spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ pracownikami, którzy zostan± skierowani do realizacji us³ugi u Zamawiaj±cego, nie karanymi, wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadaj±cymi wa¿ne legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawione przez Wykonawcê, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017r. w sprawie legitymacji wydawanych pracownikom wewnêtrznej s³u¿by ochrony (Dz.U. z 2017r., poz. 1306), po-siadaj±cymi min. 12 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ugi ochrony.
Osoby skierowane do realizacji us³ugi musz± zostaæ przeszkolone przez Wykonawcê w zakresie przepisów dot. ochrony danych osobowych.
c) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ patrolem interwencyjnym, sk³adaj±cym siê z dwóch wykwalifikowanych pracowników, wyposa¿onych zgodnie z § 1 pkt 3 Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 992); Zamawiaj±cy nie wymaga aby pracownicy patrolu byli wyposa¿eni w broñ paln±.
W celu spe³nienia tego warunku Wykonawca mo¿e polegaæ na zasobach innego podmiotu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2.za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn.16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021r., poz. 1995);
2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje
b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione
w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dot.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy, formularz cenowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4.197,59 z³ (s³ownie: Cztery tysi±ce sto dziewiêædziesi±t siedem 59/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym w Warszawie S.A., numer rachunku: 44 1030-1508-0000-0005-5004-2045.Tytu³ przelewu: wadium w postepowaniu na ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. nr 11 w Warszawie; nr postê-powania:WOF4.58.2024.
Wadium musi wp³yn±æ naw/w wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej,
6. Tre¶æ porêczenia/gwarancji powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
- Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy, ul.Bitwy Warszawskiej 1920r. Nr 11, 02 –366 Warszawa,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku wnoszenia wadium w formach okre¶lonych w Rozdziale XVI ust. 6 SWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tre¶ci gwarancji lub porêczenia:
- musz± byæ wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub
- mo¿e byæ wymieniony jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (który jest upowa¿niony do wniesienia wadium) pod warunkiem, ¿e bêdzie wskazane, ¿e sk³ada on w postêpowaniu ofertê wspóln± wraz z innymi podmiotami i podmioty te bêd± wy-mienione.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58, art. 59 oraz art. 117 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem;
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie - w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do-¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wysoko¶æ ostatecznego wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku gdy, w trakcie obowi±zywania umowy zmieni siê:1) stawka podatku od towarów i us³ug;
2) wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki go-dzinowej, ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, z uwzglêdnieniem rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 wrze¶nia 2024r. w sprawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz wy-soko¶ci minimalnej stawki godzinowej w 2025r. (Dz.U. z 2024r., poz. 1362),
3) zasada podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶æ stawki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o któ-rych mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita-³owych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i monta¿ trzech urz±dzeñ klimatyzacyjnych w siedzibie Wydzia³u Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Pañstwowej Inspekcji Pracy G³ównego Inspektoratu Pracy
- ¦wiadczenie us³ugi przegl±dów, konserwacji i bie¿±cych napraw agregatów pr±dotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia oraz obs³uga monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji w³amania i napadu Akademii Sztuk Piêknych im. W³adys³awa Strzemiñskiego w £odzi
- Ca³odobowa ochrona osób i mienia w RCKiK w Katowicach
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpo¶rednia, ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajduj±cych siê w obiektach administrowanych przez Urz±d Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Us³uga ochrony ca³odobowej wraz z us³ug± portiersk± obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Ostro³êce
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.