Ogłoszenie z dnia 2024-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie specjalistycznych zajęć oraz terapii ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Myslenicach
1.3.) Oddział zamawiającego: pppmyslenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pardyaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp-myslenice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poradniamyslenice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
PPP
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i prowadzenie specjalistycznych zajęć oraz terapii ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494060cc-dd97-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053863/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i prowadzenie specjalistycznych zajęć oraz terapii ramach pro-gramu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu PPP.272.1.2024 wynik postępowania w częściach objętych niniejszym zamówieniem był następujący:
. Postępowanie w częściach nr 2, 4, 6, 10, 18 zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty. W części nr 16 odrzucono jedyną złożoną ofertę (oferta nie zawierała podpisu elektronicznego - art. 226 ust. 1 pkt. 6, pkt. 3 i pkt. 4 Pzp) i unieważniono postępowanie (art. 255 ust. 1 Pzp- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu). Wobec spełnienia przesłanego dla 6 nierozstrzygniętych części wypełniono podstawę prawną z art. 305 pkt. 2 Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PPP.272.1.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66888 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapia 24.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 8148 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapia 44.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 18430 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapia 64.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 28130 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej 44.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 4312 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia tyflopedagogiczna4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia oligofrenopedagogiczna4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 4268 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Pamuła TeraPlus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782666169
7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 3 lok. 45
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8148 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Cebula Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka Credka,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372120431
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 6s
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WSPIERANIA ROZWOJU DZIECKA "CREDKA" MARTA CEBULA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WSPIERANIA ROZWOJU DZIECKA "CREDKA" MARTA CEBULA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811006407.
7.3.3) Ulica: Lipnik 337
7.3.4) Miejscowość: WIśniowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28130 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Nalepa Gabinet Diagnostyczno-Terapeutyczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371903869
7.3.3) Ulica: ul. Kolbego 54,
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Monika Nalepa Gabinet diagnostyczno - terapeutyczny
jakie przetargi wygrała firma
Monika Nalepa Gabinet diagnostyczno - terapeutyczny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4312 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Lampa,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742081172
7.3.3) Ulica: Trzemeśnia 272
7.3.4) Miejscowość: Trzemeśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALA SILVER KATARZYNA LAMPA, SERGIUSZ LAMPA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KALA SILVER KATARZYNA LAMPA, SERGIUSZ LAMPA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811006407
7.3.3) Ulica: Lipnik 337
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4268 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Bęczarce
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Głogoczowie
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Borzęcie
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 8 w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM)-ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W TOPÓLCE W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI"
- Świadczenie usług "Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych wykonywanych w miejscu zamieszkania klientów na terenie Gminy Lubień Kujawski"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 i 2026 roku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kijewie Królewskim
- Świadczenie usług opiekuńczych, sąsiedzkich usług opiekuńczych oraz usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Słupnie 2025
- Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.