Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00429493/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa strzykawek, igieł, kaniul i koreczków (I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f76e67a-643e-4763-901d-60a386610c171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa strzykawek, igieł, kaniul i koreczków (I)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f76e67a-643e-4763-901d-60a386610c17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103142/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.123 Dostawa igeł iniekcyjnych
1.2.124 Dostawa kaniul i koreczków do kaniul
1.2.129 Dostawa strzykawek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.124.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 448731,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa strzykawek,4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 164393,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa igieł iniekcyjnych,4.5.3.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20578,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa kaniul i koreczków,4.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 263760 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana za przedmiot zamówienia cena w ofercie nr 4 złożonej przez Skamex Spółka Akcyjna ul. Częstochowska 38/52 93-121 Łódź przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 177.545,26 zł brutto. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Po analizie finansowej Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20968,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23857,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23857,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23857,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana za przedmiot zamówienia cena w ofercie nr 5 złożonej przez Becton Dickinson Polska Sp. z o.o. ul. Osmańska 14 02-823 Warszawa przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 284.860,80 zł brutto. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Po analizie finansowej Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wieluniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- ZAKUP I DOSTAWA 1000 Mg SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY AKCJI ZIMOWEJ 2025/2026
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
- DOSTAWA REGULATORÓW PRÓŻNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów do artroskopii
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku.
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali II
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





