eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SicienkoZakup sprzętu na potrzeby obronności



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu na potrzeby obronności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1198401

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu na potrzeby obronności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26fa239-acca-49a2-92b6-d2039fe4424a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488373

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.57.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Zakup beczkowozu do przewozu wody pitnej na potrzeby obronności - zamówienie obejmuje dostawę beczkowozu/cysterny/wozu/przyczepy do transportu wody pitnej, który musi spełniać wymienione poniżej podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
1) fabrycznie nowy;
2) pojemność 5000 l;
3) zbiornik wykonany z blachy stalowej o grubości min. 4 mm zewnętrznie i wewnętrznie ocynkowany;
4) powłoka cynkowa z atestem higienicznym Państwowego Zakładu Higieny na przewóz wody pitnej;
5) konstrukcja wozu samonośna, jednoosiowa;
6) dyszel ocynkowany;
7) dolny kran spustowy z zaworem kulowym;
8) górny właz zalewowy śr. min. 400 mm;
9) instalacja elektryczna 12 V ze złączem;
10) instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego;
11) układ hamulcowy:
- hamulec zasadniczy w układzie dwuobwodowym, pneumatycznym;
- hamulec ręczny postojowy;
12) rura przelewowa;
13) piktogram z oznaczeniem „WODA PITNA” lub „WODA DO PICIA”;
14) dokumentację umożliwiającą rejestrację oraz poruszanie po drogach publicznych;
15) gwarancja min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 39730 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Zakup mobilnego zestawu do zabezpieczania dostaw wody na potrzeby obronności – zamówienie obejmuje dostawę ciągnika wraz z beczkowozem/cysterną/wozem/przyczepą do przewozu wody pitnej. Ciągnik musi spełniać wymienione poniżej podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
1) rok produkcji – ciągnik fabrycznie nowy (zamawiający dopuszcza ciągniki demonstracyjne/powystawowe), rok produkcji co najmniej 2024 lub nowszy, musi być gotowy do natychmiastowej pracy;
2) ciągnik musi spełniać polskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać dokumentację umożliwiającą rejestrację pojazdu;
3) ciągnik musi spełniać obowiązujące normy w zakresie emisji spalin zgodnie z normą Stage V;
4) silnik:
- wysokoprężny;
- moc min. 140 KM;
- pojemność min. 6000 cm3;
- suchy filtr powietrza;
5) wymiary:
- ciągnik dwuosiowy;
- długość: max. 5800 mm;
- szerokość: max. 2800 mm;
- rozstaw osi max. 2900 mm;
6) koła:
- przednie i tylne o profilu przemysłowym;
7) WOM:
- tylny WOM, niezależny, obroty min. 540 obr/min.;
- załączanie z kabiny ciągnika;
8) TUZ:
- tylny TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy;
- przedni TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy;
- zaczep dolny regulowany;
- regulowane ramiona podnośnika;
- sterowanie z kabiny ciągnika;
- regulacja szybkości opadania;
9) układ kierowniczy:
- hydrostatyczny;
- wspomaganie hydrauliczne;
10) układ napędowy:
- napęd 4 x 4,
- przekładnia hydrostatyczna, 2 zakresowa (jazda przód/tył);
- blokada mechanizmu różnicowego;
11) układ hamulcowy:
- hamulec postojowy;
12) układ hydrauliczny:
- wydajność pompy min. 80 l/min.;
- układ hydrauliczny – otwarty;
- rozdzielacz hydrauliczny min. dwusekcyjny;
- podwójna pompa hydrauliczna;
- łącznie min. 4 pary gniazd hydraulicznych;
- niezależny zbiornik oleju;
13) kabina homologowana:
- drzwi otwierane z prawej i lewej strony;
- wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej;
- ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja;
- instalacja elektryczna i oświetlenie:
- min. 2 reflektory przednie;
- min. 2 lampy tylne;
- światła awaryjne, kierunkowskazy;
- zewnętrzne gniazdo zasilania;
- licznik motogodzin;
- obrotomierz;
- wskaźnik temperatury, poziomu paliwa, ciśnienia oleju;
- kontrolka świateł awaryjnych, kierunkowskazów, hamulca postojowego, pracy WOM,
14) pozostałe wyposażenie:
- gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka;
- zaczep transportowy;
- instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego;
- pełna dokumentacja techniczna w języku polskim (instrukcja obsługi);
- błotniki;
- balast montowany na TUZ o masie min. 800 kg;
- balast na koło przednie i tylne o masie min. 150 kg;
15) gwarancja min. 24 miesiące;
16) Wraz z ciągnikiem należy dostarczyć kompletną dokumentację umożliwiającą dokonanie
rejestracji ciągnika.

Beczkowóz/cysterna/wóz/przyczepa do transportu wody pitnej musi spełniać wymienione poniżej podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
1) fabrycznie nowy;
2) pojemność 5000 l;
3) zbiornik wykonany z blachy stalowej o grubości min. 4 mm zewnętrznie i wewnętrznie ocynkowany;
4) powłoka cynkowa z atestem higienicznym Państwowego Zakładu Higieny na przewóz wody pitnej;
5) konstrukcja wozu samonośna, jednoosiowa;
6) dyszel ocynkowany;
7) dolny kran spustowy z zaworem kulowym;
8) górny właz zalewowy śr. min. 400 mm;
9) instalacja elektryczna 12 V ze złączem;
10) instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego;
11) układ hamulcowy:
- hamulec zasadniczy w układzie dwuobwodowym, pneumatycznym;
- hamulec ręczny postojowy;
12) rura przelewowa;
13) piktogram z oznaczeniem „WODA PITNA” lub „WODA DO PICIA”;
14) dokumentację umożliwiającą rejestrację oraz poruszanie po drogach publicznych;
15) gwarancja min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 482369,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42066 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Link Energy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342609391

7.3.3) Ulica: Przytulna

7.3.4) Miejscowość: Janki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558666 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558666 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558666 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-VAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004712

7.3.3) Ulica: Dworcowa

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558666 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.