Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00508213/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu EDR/XDR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,174917,36ae8a4bca1c4a4cdfdc4bac45dadf06.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu EDR/XDR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-283c0d62-7446-4c3d-af56-bcd418f408c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Zakup systemu EDR+XDR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie refinansowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.60.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199974,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 licencji dla posiadanego przez Zamawiającego systemu EDR Trend Micro Vision ONE.
2. Ww. licencje muszą posiadać wsparcie techniczne na okres min. do 30.06.2026 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ, w tym w Załączniku nr 1 do SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego, wymienione w Załączniku nr 1 do SWZ, o którym mowa w pkt 3, tj.: wykonawcy mogą zaoferować 500 licencji dla nowego systemu zabezpieczenia stacji roboczych EDR/XDR, który zostanie dostarczony wraz z licencjami, posiadającego parametry i funkcjonalności określone w SOPZ. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
5. W przypadku złożenia oferty równoważnej, o której mowa w pkt 4, Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić wykonanie wszystkich czynności określonych w Załączniku nr 1 do SWZ, w szczególności: dostarczenie, wdrożenie, uruchomienie i skonfigurowanie zaoferowanego systemu, wykonanie dokumentacji wdrożeniowej i powdrożeniowej, wykonanie transferu wiedzy, dostawę licencji, udzielenie gwarancji, przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i zapewnienie asysty technicznej.
6. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284480,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Systems and Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272605731
7.3.3) Ulica: Syta 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-993
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringowa dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych z regulacją elektryczną i wyposażeniem
- "Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach w latach 2026-2027"
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW WYSTAWIENNICZYCH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2021-2027
- Dostawa skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





