Og³oszenie z dnia 2025-12-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w roku 2026 na potrzeby jednostki Bytomskie Mieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w roku 2026 na potrzeby jednostki Bytomskie Mieszkania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43e79263-3fca-4173-973b-9052dde202cd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00587290
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00032878/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi pocztowe na rok 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4981783.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498178, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@bm.bytom,pl, z zastrze¿eniem, ¿e ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej, o której mowa powy¿ej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny
pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z
polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy
wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e
dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e
potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”,
a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta
(sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych s± Bytomskie Mieszkania z siedzib± przy ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom,
reprezentowane przez Dyrektora;
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, tel. 32 532-50-00, email: odo@bm.bytom.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objêtego SWZ;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona bêdzie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w lit. c powy¿ej, a po tym czasie przez okres okre¶lony przepisami obowi±zuj±cego prawa;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.53.2025.TP1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w roku 2026 us³ug pocztowych, polegaj±cych na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesy³ek listowych i ich ewentualnych zwrotów (zwanych dalej „przesy³kami”) oraz zwrotu potwierdzeñ odbioru.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia ¶wiadczone bêd± zgodnie z przepisami obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
(t. j. Dz. U. z 2026 r. poz. 366) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce sposobu ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia zosta³y zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Za³±cznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia reguluj± zapisy Projektowanych Postanowieñ Umowy, które stanowi± Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy – w zwi±zku z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania w niniejszej umowie z prawa opcji w kwocie do 80 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 w zakresie zwiêkszenia przedmiotu zamówienia podstawowego.2. Skorzystanie z prawa opcji, o której mowa w ust. 1 mo¿e nast±piæ na ka¿dym etapie realizacji umowy w sytuacji pozyskania dodatkowych ¶rodków na realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji. Do skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy uprawniony jest w okresie obowi±zywania umowy.
3. Ostateczna kwota przeznaczona na realizacjê przedmiotu umowy bêdzie uzale¿niona od potrzeb Zamawiaj±cego i posiadanych przez niego ¶rodków finansowych.
4. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ czê¶æ zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy ma prawo nie skorzystaæ z prawa opcji szczególnie w warunkach nieuzyskania ¶rodków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przys³uguje z tego tytu³u ¿adne roszczenie.
5. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej kwoty wyszczególnionej w ust. 1.
6. Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ – pod rygorem niewa¿no¶ci - na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego (podpisanego przez Dyrektora) przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
7. Pisemne o¶wiadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowi±zywania umowy wymaga wskazania przez Zamawiaj±cego zakresu zmiany wynagrodzenia z uwzglêdnieniem limitu ujêtego w ust. 1.
8. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawcy bêdzie siê nale¿eæ wynagrodzenie zgodne z cenami wynikaj±cymi z formularza cenowego.
9. W przypadku skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ przedmiot umowy na warunkach w niej okre¶lonych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba placówek awizacyjnych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2025 r., poz. 366 z pó¼n.zm.).
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ placówkami pocztowymi ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe, w tym co najmniej:
- jedn± placówk± pocztow± nadawczo - awizacyjn± zlokalizowan± na terenie miasta Bytomia na obszarze takiej dzielnicy jak: Bytom ¦ródmie¶cie,
- jedn± placówk± pocztow± nadawczo - awizacyjn± zlokalizowan± na terenie miasta Bytomia na obszarze takiej dzielnicy jak: Bytom £agiewniki.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt VII.4. SWZ:
a) aktualny dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 366);
b) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy, w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz placówek pocztowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie (konsorcja, spó³kicywilne).
2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegaæ siê bêd± Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (powy¿sze nie dotyczy spó³ki cywilnej, je¿eli Wykonawcy do oferty
do³±cz± umowê spó³ki, z której wynikaæ bêdzie pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy
podpisz± ofertê).
3. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarto w Za³±czniku nr 2 do SWZ.1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w za³±czniku nr 2 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XVIII SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498178
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-15
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 108 ust. 1 pk1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507).
2) Oferty nale¿y z³o¿yæ do dnia: 17.12.2025 r. do godziny 9:00:00.
Oferty zostan± odszyfrowane i otwarte za po¶rednictwem Platformy w dniu: 17.12.2025 r. o godzinie 9:30:00.
3) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., lub do wyczerpania kwoty, stanowi±cej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u realizacji zamówienia, w zale¿no¶ci od tego, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej, pod warunkiem nieskorzystania z prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Realizacja us³ug pielêgniarskich na rzecz mieszkañców DPS Kombatant w 2026r.
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej Kombatant w 2026 r.
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 48 w Bytomiu
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 58 na rok 2026.
- Bie¿±ce utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obs³uga i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w roku 2026
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Bia³ej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Bia³ej
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Us³ugi pocztowe zwi±zane z wysy³k± korespondencji w okresie od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Us³ugi pocztowe i kurierskie
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ PRZEMY¦L
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





