Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00529902/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
- 2025/BZP 00545144/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM RZEMIOSŁA W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001395383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@muzeumrzemiosla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumrzemiosla.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12142931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62982b3-531b-47fb-ba26-873f75b60a1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132464/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie. - wyposażenie, dostawa i montaż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
INTERREG Polska – Słowacja 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/21/18/2025/BG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wyposażenia i mebli do Muzeum Rzemiosła w Krośnie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411000-4 - Wyroby sanitarne
30231300-0 - Monitory ekranowe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
4.5.5.) Wartość części: 108128,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet do Muzeum Rzemiosła w Krośnie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44115700-6 - Rolety zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39515400-9 - Rolety
45421145-2 - Instalowanie rolet
44115310-5 - Rolety zwijane
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części I postępowania z przyczyn ekonomicznych na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią przedmiotowego przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II:
Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części I postępowania z przyczyn ekonomicznych na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią przedmiotowego przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Krośnie
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Dostawa środków do utrzymania czystości II
- Dostawa asortymentu do zabiegów na blok operacyjny_5
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem zabudów meblowych w budynku C Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SPZOZ w Hrubieszowie
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





