eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa paliwa z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490808567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 29 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mord.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044503/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliwa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba24

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba24

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Adam Chronowski
Zbigniew Tokarz
3)W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki na którym prowadzona będzie korespondencja związana
z postępowaniem. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne
oświadczenia i dokumenty, składane przez Wykonawcę w postępowaniu sporządza się w szczególności w formatach .pdf, doc,
.docx, .odt, .txt, .rtf, xml. Zaleca się składanie dokumentów w formacie .pdf.
4)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania .
5)Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
6)Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:
-W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami poprzez platformę zakupową
https://ezamowienia.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): K L A Z U L A I N F O R M A C Y J N A
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (zwanego dalej: „RODO”)
niniejszym informuje się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego /MORD/
z siedzibą w Nowym Sączu 33-300 przy ul. 29 Listopada 10, zwany dalej „MORD”:
dla osób występujących w roli:
a)kontrahentów będących stronami zawieranych umów z MORD (osoby fizyczne prowadzące tzw. jednoosobową działalność
gospodarczą, osoby fizyczne prowadzące działalność w postaci spółek prawa cywilnego),
b) osób reprezentujących kontrahentów instytucjonalnych,
c) osób wskazanych przez kontrahentów do kontaktu oraz do realizacji przedmiotu umów realizowanych z MORD.
2. MORD wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) Agnieszkę Rossmanith, z którym można skontaktować się w sprawach
dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt:
- drogą elektroniczną na adres iod@mord.pl,
- tel. 18 449 08 80,
- pocztą tradycyjną na adres siedziby MORD.
2. Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1 w zależności od roli przez nie pełnionej mogą być przetwarzane w następujących
celach oraz na poniższych podstawach prawnych:
a) zawarcia i realizacji przedmiotu umowy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
b) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków
prawnych spoczywających na MORD, co stanowi jej prawnie uzasadniony interes (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6
ust. 1 lit. c RODO);
3. Dane osobowe mogą być ujawniane jedynie podmiotom upoważnionym do odbioru
na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez MORD przez okres realizacji zawartych umów i do czasu ich prawidłowego
rozliczenia, a ponadto przez okres wymagany przepisami prawa dla archiwizacji danych dotyczących realizacji umów.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
6. MORD zapewnia prawo skorzystania z uprawnień przewidzianych na gruncie RODO, tj. prawo żądania dostępu do swoich danych
osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także
prawo wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie, na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO.
7. MORD informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w
przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza postanowienia RODO.
8.Podanie danych osobowych w celach:
a) realizacji przedmiotu umowy jest warunkiem zawarcia umowy, a niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości jej
zawarcia lub brakiem możliwości należytego jej wykonania,
b) w celach wynikających z przepisów prawa jest obligatoryjne na podstawie przytoczonych przepisów prawa,
c) w pozostałych przypadkach jest dobrowolne

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/MORD/3/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części 1:

1. Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według kryterium :
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” -48% MORD Nowy Sącz
Cena oferowanego oleju napędowego „co” - 48%
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%

Suma tras dojazdu wiąże się z kosztami dojazdu i tankowania, na które oprócz zużycia paliw
i materiałów eksploatacyjnych składają się koszty osobowe pracowników.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego oddział Nowy Targ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według kryterium :
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” 96% oddział MORD Nowy Targ
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%

Suma tras dojazdu wiąże się z kosztami dojazdu i tankowania, na które oprócz zużycia paliw
i materiałów eksploatacyjnych składają się koszty osobowe pracowników.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 96

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia(koncesje) na obrót paliwami ciekłymi.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada uprawnienia(koncesję) na obrót paliwami ciekłymi;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

.Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą
wadium w wysokości :
W zakresie części 1 :
a) dla oferty dostawy paliwa do MORD w Nowym Sączu 2.040,00.zł, słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100.
W zakresie części 2:
b) dla oferty dostawy paliwa do MORD w Nowym Targu 413,00 zł, słownie czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2020 r., poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :
69 1020 2892 0000 5202 0786 6785 z zaznaczeniem: wadium - Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, w zakresie …………………… (wpisać nr i nazwę części).
3. Za wadium złożone w terminie przyjmuje się uznanie środków pieniężnych na rachunku
bankowym Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to
wadium składanego w każdej z możliwych form.
5. Wykonawca składając wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w pkt 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej.

Wadium wniesione w formie niepieniężnej w swej treści powinno odnosić się m. in.:
do warunków, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie gwaranta obowiązku
zapłaty określonej kwoty.
Gwarant zobowiązany jest określić warunki zapłaty wadium poprzez:
- opisanie sytuacji, w których gwarant będzie zobowiązany do zapłaty lub,
- odesłanie do przepisów prawa, które te warunki określają lub,
- ogólne wskazanie, że wadium zostanie zapłacone na zasadach określonych w PZP.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do
wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98
ust. 6 PZP.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych lub przedmiotowych środków
dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1,
oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy
PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.

Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.
Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego
z Wykonawca wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w Dz. IX ustawy PZP „Środki ochrony prawnej”.
Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14)
ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.