Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490808567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 29 Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mord.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044503/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba243.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e67db629-365b-433a-b42f-18ebc783ba24
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Adam Chronowski
Zbigniew Tokarz
3)W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki na którym prowadzona będzie korespondencja związana
z postępowaniem. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne
oświadczenia i dokumenty, składane przez Wykonawcę w postępowaniu sporządza się w szczególności w formatach .pdf, doc,
.docx, .odt, .txt, .rtf, xml. Zaleca się składanie dokumentów w formacie .pdf.
4)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania .
5)Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
6)Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:
-W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami poprzez platformę zakupową
https://ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): K L A Z U L A I N F O R M A C Y J N A
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (zwanego dalej: „RODO”)
niniejszym informuje się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego /MORD/
z siedzibą w Nowym Sączu 33-300 przy ul. 29 Listopada 10, zwany dalej „MORD”:
dla osób występujących w roli:
a)kontrahentów będących stronami zawieranych umów z MORD (osoby fizyczne prowadzące tzw. jednoosobową działalność
gospodarczą, osoby fizyczne prowadzące działalność w postaci spółek prawa cywilnego),
b) osób reprezentujących kontrahentów instytucjonalnych,
c) osób wskazanych przez kontrahentów do kontaktu oraz do realizacji przedmiotu umów realizowanych z MORD.
2. MORD wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) Agnieszkę Rossmanith, z którym można skontaktować się w sprawach
dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt:
- drogą elektroniczną na adres iod@mord.pl,
- tel. 18 449 08 80,
- pocztą tradycyjną na adres siedziby MORD.
2. Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1 w zależności od roli przez nie pełnionej mogą być przetwarzane w następujących
celach oraz na poniższych podstawach prawnych:
a) zawarcia i realizacji przedmiotu umowy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
b) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków
prawnych spoczywających na MORD, co stanowi jej prawnie uzasadniony interes (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6
ust. 1 lit. c RODO);
3. Dane osobowe mogą być ujawniane jedynie podmiotom upoważnionym do odbioru
na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez MORD przez okres realizacji zawartych umów i do czasu ich prawidłowego
rozliczenia, a ponadto przez okres wymagany przepisami prawa dla archiwizacji danych dotyczących realizacji umów.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
6. MORD zapewnia prawo skorzystania z uprawnień przewidzianych na gruncie RODO, tj. prawo żądania dostępu do swoich danych
osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także
prawo wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie, na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO.
7. MORD informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w
przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza postanowienia RODO.
8.Podanie danych osobowych w celach:
a) realizacji przedmiotu umowy jest warunkiem zawarcia umowy, a niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości jej
zawarcia lub brakiem możliwości należytego jej wykonania,
b) w celach wynikających z przepisów prawa jest obligatoryjne na podstawie przytoczonych przepisów prawa,
c) w pozostałych przypadkach jest dobrowolne
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/MORD/3/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części 1:
1. Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według kryterium :
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” -48% MORD Nowy Sącz
Cena oferowanego oleju napędowego „co” - 48%
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%
Suma tras dojazdu wiąże się z kosztami dojazdu i tankowania, na które oprócz zużycia paliw
i materiałów eksploatacyjnych składają się koszty osobowe pracowników.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 96
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego oddział Nowy Targ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według kryterium :
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” 96% oddział MORD Nowy Targ
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%
Suma tras dojazdu wiąże się z kosztami dojazdu i tankowania, na które oprócz zużycia paliw
i materiałów eksploatacyjnych składają się koszty osobowe pracowników.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 96
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia(koncesje) na obrót paliwami ciekłymi.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada uprawnienia(koncesję) na obrót paliwami ciekłymi;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
.Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertąwadium w wysokości :
W zakresie części 1 :
a) dla oferty dostawy paliwa do MORD w Nowym Sączu 2.040,00.zł, słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100.
W zakresie części 2:
b) dla oferty dostawy paliwa do MORD w Nowym Targu 413,00 zł, słownie czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2020 r., poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :
69 1020 2892 0000 5202 0786 6785 z zaznaczeniem: wadium - Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, w zakresie …………………… (wpisać nr i nazwę części).
3. Za wadium złożone w terminie przyjmuje się uznanie środków pieniężnych na rachunku
bankowym Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to
wadium składanego w każdej z możliwych form.
5. Wykonawca składając wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w pkt 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej.
Wadium wniesione w formie niepieniężnej w swej treści powinno odnosić się m. in.:
do warunków, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie gwaranta obowiązku
zapłaty określonej kwoty.
Gwarant zobowiązany jest określić warunki zapłaty wadium poprzez:
- opisanie sytuacji, w których gwarant będzie zobowiązany do zapłaty lub,
- odesłanie do przepisów prawa, które te warunki określają lub,
- ogólne wskazanie, że wadium zostanie zapłacone na zasadach określonych w PZP.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do
wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98
ust. 6 PZP.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych lub przedmiotowych środków
dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1,
oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy
PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.
Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego
z Wykonawca wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w Dz. IX ustawy PZP „Środki ochrony prawnej”.
Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14)
ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-19
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Dostawa środków dezynfekujących
- Dostawa modeli anatomicznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
- Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla ZGZiR w Nowym Targu od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Sukcesywny zakup benzyny i oleju napędowego
- Dostawa paliwa z podziałem na części
- "Dostawa oleju napędowego na bieżące potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Goworowie na lata 2026 - 2027"
- "Sprzedaż paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2025/2027".
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





