Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492560/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamiatanie jezdni i opróżnianie koszy ulicznych w gminie Stegna w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12000411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamiatanie jezdni i opróżnianie koszy ulicznych w gminie Stegna w roku 20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24d751f-85b2-4f71-a48f-535c22f512dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00586550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047641/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zamiatanie jezdni i opróżnianie koszy ulicznych w gminie Stegna w roku 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie 1:Mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych (wraz
z odchwaszczaniem chodników i pasów przy krawężnikowych),
Szczegółowy zakres prac zawarty został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zwanej dalej „SST” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 103723,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:1) Opróżnianie koszy ulicznych, parkowych, przystankowych,
2) Zbieranie worków,
3) Zbieranie padłych zwierząt i ich szczątek,
4) Zbieranie odpadów wzdłuż dróg gminnych.
Szczegółowy zakres prac zawarty został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zwanej dalej „SST” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 416954,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781011106
7.3.3) Ulica: Kanałowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-03-01 do 2026-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781011106
7.3.3) Ulica: Kanałowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach dworca kolejowego i dworca autobusowego oraz terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2026 r.
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





