eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa sprzętu do uzdatniania i pakowania wody



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do uzdatniania i pakowania wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Wojewódzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 438266110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.olczyk@umsieradz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sieradz.ezamawiajacy.pl/pn/SIERADZ/demand/252855/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do uzdatniania i pakowania wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a7de21-51f4-4351-8817-fb65a8e4c944

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00586361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ-Z.271.56.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu do uzdatniania i pakowania wody
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) automatycznej paczkowarki do wody pitnej,
b) mobilnej stacji uzdatniania wody,
c) elastycznych zbiorników na wodę pitną.
2. Wymagane minimalne parametry techniczne zostały szczegółowo określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako SOPZ), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
3. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach przewyższającym minimum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 256 ustawy Pzp: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Niniejsze postępowanie jest finansowane ze środków Wojewody Łódzkiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilne. Po wszczęciu postępowania Zamawiający otrzymał pismo z Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, zawierające wykaz zadań, które nie mogą zostać zrealizowane w 2025 r. oraz w odniesieniu do których Zamawiający został zobowiązany do zwrotu niewykorzystanych środków finansowych w terminie do dnia 9 grudnia 2025 r. Pismo ŁUW wskazuje, że zadanie stanowiące podstawę niniejszego postępowania nie zostało ujęte w projektowanym rozporządzeniu Rady Ministrów dotyczącym wydatków przeznaczonych do realizacji w roku 2026, a tym samym jego wykonanie nie ma podstawy prawnej ani finansowej ani 2025 r. ani na chwilę obecną w 2026 r.
W związku z obowiązkiem zwrotu środków przeznaczonych na to zadanie, Zamawiający utracił możliwość jego sfinansowania, co uniemożliwia zawarcie umowy i realizację zamówienia. Okoliczności te powstały po wszczęciu postępowania i były niezależne od Zamawiającego, a ich wystąpienie powoduje, że kontynuowanie postępowania jest nieuzasadnione w rozumieniu art. 256 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.