eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiUsługa organizacji szkolenia dla fizjoterapeutów SP ZOZ w Mońkach.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji szkolenia dla fizjoterapeutów SP ZOZ w Mońkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7713baf-d70b-490c-89de-b22b1e4e62ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji szkolenia dla fizjoterapeutów SP ZOZ w Mońkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7713baf-d70b-490c-89de-b22b1e4e62ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00585899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081641/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wraz z rozbudową budynku Pediatrycznego w celu utworzenia 50 łóżek opieki długoterminowej wraz z wyposażeniem oraz przebudowa wraz z rozbudową Zakładu Rehab. Leczniczej wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527446

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47984,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa organizacji szkolenia dla fizjoterapeutów w ramach przedsięwzięcia pt.: „Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń opieki zdrowotnej poprzez zwiększenie ilości świadczeń w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym i Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, etap III i IV restrukturyzacji SP ZOZ w Mońkach”.
Szkolenie, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń opieki zdrowotnej poprzez zwiększenie ilości świadczeń w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym i Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, etap III i IV restrukturyzacji SP ZOZ w Mońkach”, w celu zwiększenia kompetencji i uprawnienia fizjoterapeutów w pracy z pacjentem wymagającym opieki długoterminowej.
1.1. Liczba osób do przeszkolenia – 16 osób.
1.2. Czas trwania zajęć przypadających na jednego uczestnika: 18 godzin zegarowych
(1 godzina = 60 minut) realizowanych w ciągu dwóch dni (sobota i niedziela).
Zajęcia na szkoleniu nie mogą trwać dłużej niż 9 godzin zegarowych dziennie, z co
najmniej jedną 30 minutową przerwą. Przerwa nie wlicza się do czasu trwania szkolenia.
2. Uczestnicy szkolenia w trakcie jego realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (za warunki BHP Wykonawca odpowiada od momentu rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia–Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia pracownika/ów odpowiedzialnych za przestrzeganie tych przepisów), zaopatrzenia uczestników w materiały dydaktyczne, długopisy, skrypty tematyczne lub podręczniki związane z tematyką szkolenia –materiały te uczestnicy kursu otrzymują na własność).
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia uczestnikom szkolenia gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna).
3. Szkolenie musi zostać przeprowadzone przez odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną adekwatnie do tematyki szkolenia.
4. Program szkolenia musi obejmować tematykę:
4.1. Manipulacje krótkodźwigniowe podstawy teoretyczne, wprowadzenie do technik.
4.2. Omówienie wskazań i przeciwwskazań do wykonania technik manipulacyjnych.
4.3. Badanie pacjenta:
a) badanie osteopatyczne,
b) wykrywanie „blokad stawowych”,
c) testy neurologiczne
4.4. Manipulacja kręgosłupa
4.5. Manipulacje wybranych stawów obwodowych
5. Kompleksowe przeprowadzenie szkolenia powinno obejmować:
Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający równe traktowanie wszystkich uczestników niezależnie od ich płci, stopnia niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego i przekonań religijnych.
6. Zapewnienie prawidłowej realizacji szkolenia poprzez przeprowadzenie zajęć praktycznych, uwzględniając specyfikę, zakres i tematykę realizowanego szkolenia oraz indywidualne potrzeby uczestników szkolenia.
7. Prowadzenie zajęć zgodnie z zasadą równości kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji, stosowanie języka wrażliwego na płeć, wykluczenie stereotypowego podejścia do realizacji zadania w stosunku do kobiet i mężczyzn oraz osób z niepełnosprawnościami.
8. Podpisanie przez Wykonawcę i Zamawiającego po przeprowadzeniu szkolenia protokołu wykonania usługi.
9. Realizacja usług powinna odbywać z zachowaniem zasady zrównoważonego rozwoju poprzez oszczędność energii i wody, powtórne wykorzystanie zasobów, poszanowanie środowiska, wysoką jakość materiałów szkoleniowych, tak by posłużyły dłużej, drukowanie dwustronne/zamieszczanie materiałów do pobrania, oszczędzanie energii, rozmieszanie w miejscach zajęć informacji przypominających o konieczności dbałości o środowisko naturalne, stosowanie pojemników na makulaturę, segregację śmieci, wyłączanie nieużywanych urządzeń z prądu, korzystanie tylko z niezbędnego światła.
10. Informowanie uczestników szkolenia o współfinansowaniu szkolenia w ramach przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń opieki zdrowotnej poprzez zwiększenie ilości świadczeń w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym i Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, etap III i IV restrukturyzacji SP ZOZ w Mońkach”.
11. Szkolenie kończy się wydaniem Certyfikatu dla każdego z uczestników o ukończenia szkolenia HVLA.
" Zamawiający oświadcza, że przedmiot Umowy będzie miał charakter usługi kształcenia zawodowego i będzie finansowany w całości ze środków publicznych. W związku z powyższym ma zastosowanie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 775 z późn. zm.), oznaczający zwolnienie z podatku od towarów i usług."
12. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługę zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”), która jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody dla któregokolwiek z celów środowiskowych.
Wymóg wynika z:
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności.
b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088.
Wykaz operacji o znaczeniu strategicznym, ze wszystkimi celami środowiskowymi zasady DNSH:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym;
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edvance sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312735335

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.