eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBudowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618593430

1.5.8.) Numer faksu: 618593429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0801d519-708c-467c-bb46-30039d051f90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00585725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038043/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciagu drogi powiatowej nr 2489P

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.47.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P.
2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) remont drogi powiatowej nr 2489P na długości ok. 36 m wraz z budową pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego od zjazdu (ul. Skowronkowa) na długości 303 m w stronę skrzyżowania z ul. Radiową,
2) budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku od ul. Skowronkowej (Szczytniki) na długości 303 m w stronę skrzyżowania z ul. Radiową,
3) budowę poboczy gruntowych,
4) prowadzenie nadzoru archeologicznego i przyrodniczego,
5) budowę rowów drogowych,
6) przebudowę i budowę oświetlenia drogowego,
7) budowę przepustów,
8) budowę kanału technologicznego,
9) przebudowę lub zabezpieczenie wszystkich kolizji z urządzeniami obcymi,
10) wycinkę drzew i krzewów,
11) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
12) odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej.
4. Warunki i wymagania techniczne zostały szczegółowo określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnieniach oraz dokumentacji projektowej:
1) branży drogowej,
2) branży mostowej,
3) branży elektroenergetycznej ,
4) branży konstrukcyjnej,
- zał. 9 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania i utrzymywania zaplecza Zamawiającego oraz Inspektorów Nadzoru do narad koordynacyjnych na terenie budowy lub w jej bezpośredniej bliskości,
2) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. 2024 poz. 1251), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz.U. 2017 poz. 784). Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy, lub zapewnienie objazdów po ich uzgodnieniu z przewoźnikami,
3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych, znajdujących się w pasie drogowym, zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z uzgodnieniami branżowymi, w razie konieczności należy zaktualizować uzgodnienia branżowe oraz warunki techniczne,
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (na płycie CD/DVD lub elektronicznym nośniku pamięci) oraz materiałów niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 500 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć finansowania dla realizacji przedmiotowego zadania, stąd spełnione zostają przesłanki unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.