eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych wraz z infrastrukturą - zamówienie z podziałem na pięć części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych wraz z infrastrukturą - zamówienie z podziałem na pięć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798144097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Łączenie Przedsiębiorczości z Nauką

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych wraz z infrastrukturą - zamówienie z podziałem na pięć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6236cfaa-016d-46f3-ad96-6c84699b1aab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.18.2024.JBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33726,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup urządzeń sieciowych – zgodnie z wykazem i danymi technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

37453300-1 - Dyski

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4705,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych, zgodnie z wykazem i danymi technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

37453300-1 - Dyski

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 9537,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup dysków SSD zgodnie z wykazem i danymi technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

37453300-1 - Dyski

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 1762,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup licencji na oprogramowani Windows Server 2002 Standard lub równoważnej zgodnie z wykazem i danymi technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

37453300-1 - Dyski

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3281,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup dysku sieciowego NAS lub równoważnego z dyskami 4x 16TB oraz 2x 8TB zgodnie z wykazem i danymi technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

37453300-1 - Dyski

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 14439,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5736,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5736,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5736,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552

7.3.3) Ulica: Leśna 116A

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5736,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9795,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33763,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9795,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552

7.3.3) Ulica: Leśna 116A

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9795,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2331,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2331,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2331,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552

7.3.3) Ulica: Leśna 116a

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2331,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3885,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4034,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3885,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552

7.3.3) Ulica: Leśna 116a

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3885,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16263,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16780,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16263,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Appareo Jaromir Strojny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181536552

7.3.3) Ulica: Lesna 116a

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16263,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.