Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457996/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa folii refleksyjnej polimerowej 1500 arkuszy dla potrzeb Instytutu Fizyki Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126633911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota1.nowak@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11875771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa folii refleksyjnej polimerowej 1500 arkuszy dla potrzeb Instytutu Fizyki Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed12482b-7ec3-4cfd-bb61-9dd5a89e16e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00585341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00342145/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.60 Zakup folii dla WFAiIS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.320.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest zakup i dostawa folii refleksyjnej polimerowej 1500 arkuszy dla potrzeb Instytutu Fizyki Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
2. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Sosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego mieszczącego się przy ul. Łojasiewicza 11, 30-348 Kraków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ.
4. Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy dotacji celowej na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową na wytworzenie aparatury naukowo-badawczej pn. ‘Tomograf J-PET/CT do jednoczesnego obrazowania całego ciała”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Fotonowy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762361490
7.3.3) Ulica: ul. Na Mostkach 32A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-267
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera plików wraz ze wsparciem producenta dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTARCZENIE KALORYMETRU POWIETRZNEGO
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa kompresów z gazy jałowej i niejałowej na potrzeby RCKiK w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do ładowania piasku, worków, geowłókniny i folii hydroizolacyjnej
- Zakup i dostawa worków foliowych do segregacji odpadów oraz opakowań jednorazowych foliowych.
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2, oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9.
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów do utrzymania czystości dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Folia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





