Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00543229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów i specjalistycznego oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy uczeń"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/248562/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów i specjalistycznego oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy uczeń"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3d41ed5-cfab-4199-b67b-2f1cd942735a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065669/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa komputerów i specjalistycznego oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy uczeń”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21471,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 jest dostawa pięciu przenośnych komputerów wraz systemem operacyjnym, pakietem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym, myszką i torbą.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w plikach:
Załącznik 1a do SWZ - poziom wydajności CPU PassMark_18.11.2025.pdf
Załącznik 1b do SWZ - SOPZ – komputery.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 18382,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części nr 2 postępowania dostawa specjalistycznego oprogramowania wspierającego nauczycieli przedszkola w organizacji zajęć wychowawczo-dydaktycznych oraz realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pliku Załącznik 1c do SWZ - SOPZ – oprogramowanie.docx4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 3088,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25995 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25995 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25995 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TEWA INFORMATION TECHNOLOGIES T. MIERZWA, J. RAK, M. ONYSZKO SPÓŁKA CYWILNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASZ MIERZWA, JACEK RAK, TEWA IT MIROSŁAW ONYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462654114
7.3.3) Ulica: Jana Sawy
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-632
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21134,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TEWA INFORMATION TECHNOLOGIES T. MIERZWA, J. RAK, M. ONYSZKO SPÓŁKA CYWILNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASZ MIERZWA, JACEK RAK, TEWA IT MIROSŁAW ONYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462654114
7.3.3) Ulica: Jana Sawy
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-632
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3162,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa i wdrożenie urządzeń informatycznych oraz licencji w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup dostępu do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych dla dzieci i nauczycieli, opracowanie obudowy dydaktycznej oraz pakiet szkoleń w ramach projektu "Akademia małego lingwisty"
- SZP/243-341/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Odnowienie subskrypcji licencji oprogramowania Matlab
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





