eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówUsługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Człuchowski Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362168443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pztpczluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pztpczluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/992743

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Transport zbiorowy i drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27426c80-c332-48ed-a0d0-c0a49370e9bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Część nr 1 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Czarne, Debrzno i częściowo gmina i miasto Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim– 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy - 150 godz., godzin postoju – 13 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 5602,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 2 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Czarne i Rzeczenica
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 13 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 56020,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 3 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Koczała, Przechlewo i Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.

W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 4 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Koczała, Przechlewo, Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8- 10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.

W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 5 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Przechlewo, Człuchów, Debrzno
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8- 10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.

W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 6 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Człuchów i częściowo Debrzno
Wykorzystywany sprzęt:
Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM lub Samochód ciężarowy 8-10 Mg z pługiem średnim i piaskarko-solarką – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 80 godz., godzin postoju – 13 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS, o ile usługa będzie wykonywana samochodem ciężarowym.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie Człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki. Dostarczona przez PZTP mieszanka piaskowo-solna musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 30120,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 7 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Rzeczenica i częściowo Koczała
Wykorzystywany sprzęt:
Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM z pługiem średnim i piaskarko-solarką – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju – 13 godz.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie Człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki. Dostarczona przez PZTP mieszanka piaskowo-solna musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 26120,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 8 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie miasta Debrzno
Wykorzystywany sprzęt:
Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 50 KM z pługiem średnim i piaskarko-solarką – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju – 13 godz.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki. Dostarczona przez PZTP mieszanka piaskowo-solna musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 26120,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu: ciągniki rolnicze, samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Część nr 9 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie miasta Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 20 KM z pługiem lekkim i piaskarko-solarką do odśnieżania i posypywania ciągów pieszo-jezdnych, parkingów itp. - 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 80 godz., godzin postoju – 10 godz.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki. Dostarczona przez PZTP mieszanka piaskowo-solna musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Komunalne Ekspres s.c. Jerzy Skotarczak, Robert Brodecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Komunalne Ekspres Brodecki Robert, Usługi Komunalne Ekspres Skotarczak Jerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430007687

7.3.3) Ulica: Kościuszki 42

7.3.4) Miejscowość: Czarne

7.3.5) Kod pocztowy: 77-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Komunalne Ekspres s.c. Jerzy Skotarczak, Robert Brodecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Komunalne Ekspres Jerzy Skotarczak, Usługi Komunalne Ekspres Robert Brodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430007687

7.3.3) Ulica: Kościuszki 42

7.3.4) Miejscowość: Czarne

7.3.5) Kod pocztowy: 77-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 6 zamówienia nie została złożona żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Krzysztof Udycz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431360397

7.3.4) Miejscowość: Pieniężnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-306

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25056,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmin Debrzno - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Debrznie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431530511

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Debrzno

7.3.5) Kod pocztowy: 77-310

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14515,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14515,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego Janusz Markiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431003102

7.3.3) Ulica: Towarowa 11

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14515,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.