Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00477875/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00490834/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn.„Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek1
1.5.2.) Miejscowość: Grębów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 811 27 15
1.5.8.) Numer faksu: 15 811 28 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7256dbd1-4699-409c-91ba-379c82d620901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn.„Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7256dbd1-4699-409c-91ba-379c82d62090
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067063/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. „Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciągnik wielozadaniowy.Pojazd fabrycznie nowy, nie starszy niż 2024 rok, nieużywany, kompletny, wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, wykonawczych i prawnych.
Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 poz. 1250 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, obwieszczenie Ministra infrastruktury i budownictwa w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 27 października 2016 r.,
• Długość ciągnika: min. 3500 mm; max. 4000 mm
• Szerokość ciągnika: min. 1800 mm; max. 2000 mm
• Wysokość ciągnika: min. 2400; max. 2800 mm
• Rozstaw osi: min. 1800 mm; max. 2500 mm
• Silnik wysokoprężny, o mocy nie mniejszej niż 65 KM
• Silnik 4 cylindrowy chłodzony cieczą
• Pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 2500 cm3
• Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 100 l
• Silnik spełniający normy emisji spalin: STAGE V
• Główny wyłącznik prądu
• Napęd na 4 koła
• Ciągnik z przekładnią mechaniczną, synchronizowaną
• Liczba biegów przód min. 12; tył min. 12
• Prędkość jazdy min. 30 km/h
• Ogumienie fabryczne, bez uszkodzeń
• Hydrostatyczny układ kierowniczy
• Hamulce tarczowe
• Liczba zewnętrznych sekcji hydraulicznych min. 1 (2)
• Fabrycznie zamontowany joystick do sterowania ładowaczem
• TUZ kat. II z udźwigiem min. 2500 kg
• Wałek Obrotu Mocy (WOM) - tylny WOM – 540 obr/min
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyczepa do ciągników o dopuszczalnej masie całkowitej 4-6 ton• Przyczepa dwuosiowa fabrycznie nowa (rok produkcji 2024)
• Dopuszczalna technicznie (konstrukcyjnie) masa całkowita: min. 6000 kg; max. 9000 kg.
• Dopuszczalna technicznie (konstrukcyjnie) ładowność: min. 4000 kg
• Pojemność ładunkowa: min. 8 m3; max: 15 m3
• Powierzchnia ładunkowa: min. 4 m2; max: 12 m2
• Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 3500 mm; max. 4500 mm
• Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 2000 mm; max.2400mm.
• Długość ramy (dyszla) od skrzyni ładunkowej do punktu zaczepu min. 1200 mm.
• Wysokość ścian (burt) skrzyni: min. 400 mm.
• Grubość blachy podłogi min. 3 mm.
• Grubość blach ścian min. 2 mm.
• Rozmiar ogumienia: min. 10,0/75-15.3; max: 11,5/80-15.3
• System wywrotu trójstronny.
• Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian.
• Całościowy system ryglowania burt.
• Burty wykonane z wysokiej jakości, mocnych, wykonanych z profilowanych blach, ze stabilnymi słupkami tylnymi i odkuwanymi zawiasami i zamkami.
• Podpora dyszla ze składanym kółkiem podporowym.
• Hamulece pneumatyczne.
• Powłoka malarska chemoutwardzalna dwuskładnikowa o wysokiej trwałości i odporności na UV.
• Instalacja oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
• Przewód przyłączeniowy, spiralny instalacji oświetleniowej
• Drabinka lub stopnie umożliwiające wygodne wejście do skrzyni ładunkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268755,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techmlek L. Mitura J. Drągowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432331337
7.3.3) Ulica: Pałecznica-Kolonia 11c
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 21-104
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanar Andrzej Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830231139
7.3.3) Ulica: Kleczanów 153A
7.3.4) Miejscowość: Obrazów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-641
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu strażackiego i przyczep
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- "Zakup agregatów prądotwórczych oraz przyczepy transportowej pod agregat"- powt.
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





