eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Ochrona imprez masowych i niemasowych - meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o. w sezonie rozgrywkowym 2026"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Ochrona imprez masowych i niemasowych - meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o.
w sezonie rozgrywkowym 2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BYTOMSKI SPORT POLONIA BYTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243699530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłkarska 8

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bspb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bspb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Ochrona imprez masowych i niemasowych - meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o.
w sezonie rozgrywkowym 2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33398861-db1f-4dc9-b7f6-ba72147b3926

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33398861-db1f-4dc9-b7f6-ba72147b3926

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33398861-db1f-4dc9-b7f6-ba72147b3926

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Działem VIII SWZ
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia,

UWAGA!
Zamawiający informuje, że wszelkie wezwania i zawiadomienia kierowane do Wykonawców po otwarciu ofert, będą wysyłane wyłącznie na konto wykonawcy, z którego wpłynęła oferta. Z uwagi na powyższe Wykonawca posiadający większa liczbę kont na platformie e-Zamówienia nie będzie mógł skutecznie podnosić zarzutu braku doręczenia wezwania lub zawiadomienia na inne konta niż to, z którego wpłynęła oferta.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z Działem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zgodnie z Działem III SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony imprez masowych i niemasowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:
2.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
2.3. Formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
2.4. Szczegółowy wykaz obowiązków pracowników ochrony stanowiący załącznik nr 8 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

zgodnie z Działem III SWZ
Zamawiający przewiduje prawo opcji szczegółowo opisane w §1 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
zgodnie z umową ust 10 i dalsze:
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin ochrony w stosunku do przedstawionych powyżej, o dodatkowe ilości godzin służby w liczbie: służba informacyjna 1776 Rg, służba porządkowa 1184 Rg.
11. Powyższe (ust. 10) usługi zamawiane są, jako prawo opcji tzn. zamawiający może, lecz nie musi z nich skorzystać (przez cały okres obowiązywania umowy), jednak, jeżeli podejmie decyzje o skorzystaniu z prawa opcji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, po określonych w ofercie stawkach.
12. Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
13. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
14. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, wraz ze wskazaniem ilości zamawianych godzin.
15. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy.
16. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
17. Zamawiający zastrzega, że ilość godzin w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z Działem XV SWZ
1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT.

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.

3. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
3.1. Kryterium wyboru oferty jest: Cena - waga kryterium 100%
3.2. Zasady oceny kryteriów - sposób obliczania punktacji za cenę oferty - punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z Działem V SWZ
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wkluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odp. cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesje wydaną przez Ministra - MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w --

- w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał nieprzerwanie przez okres co najmniej 7 miesięcy lub w przypadku świadczeń ciągłych - nadal wykonuje nieprzerwanie przez okres co najmniej 7 miesięcy, w ramach odrębnych umów co najmniej 3 usługi ochrony polegające na zabezpieczeniu imprez masowych, z których co najmniej jedna usługa obejmowała ochroną cały sezon rozgrywkowy piłki nożnej, w którym brała udział drużyna piłki nożnej rozgrywająca mecze co najmniej na szczeblu centralnym rozgrywek PZPN i co najmniej 4 mecze tej drużyny były organizowane jako imprezy masowe-mecze piłki nożnej podwyższonego ryzyka.

- Wykonawca ma obowiązek dysponowania osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, tj. co najmniej 24 osobami będącymi członkami służby porządkowej, które posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.( minimalne wymaganie )

- Wykonawca musi dysponować decyzją pozwolenie radiowe wydaną zgodnie z art 143 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikac .przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na wykorzystywanie i prowadzenie łączności radiowej na terenie właściwym dla gminy Bytom.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z Działem VII SWZ
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z Działem VII SWZ
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych
na dzień ich złożenia):
2.1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.(wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnej składki.),

2.2. aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia .

2.3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie wykonawcy .
(wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 2).

2.3.1. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

2.4. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
(wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 2)


2.5. oświadczenie o dysponowaniu decyzją pozwolenie radiowe wydaną przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na wykorzystywanie i prowadzenie łączności radiowej na terenie właściwym dla gminy Bytom. Dopuszcza się decyzję pozwolenie radiowe o zasięgu ogólnopolskim, o ile Wykonawca zgodnie z nim zapewni możliwość komunikacji radiowej osób wykonujących czynności ochrony na obiektach objętych przedmiotem .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z Działem V SWZ
1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach
określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym powyżej mowa w pkt. 3.3.1. Działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości
przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie
powołuje się Wykonawca.
2.1. W odniesieniu do warunków, o który mowa powyżej w pkt. 3.3.1., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach
określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym powyżej mowa w pkt. 3.3.2. Działu V SWZ , musi zostać spełniony w całości
przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie
powołuje się Wykonawca.
3.2. W odniesieniu do warunków, o który mowa powyżej w pkt. 3.3.2., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt.
1 Działu V SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
6. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art 58 ust 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie
konsorcjum zobowiązani są do:
1) ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej
pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki
cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga
przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z §10 umowy
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w Umowie w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT, w takim wypadku stawka ta ulegnie zmianie, przy czym uzgodnione wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie bez zmian,
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w takim przypadku nastąpi dostosowanie zapisów Umowy do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
3) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://e-zamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.