Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467231/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00468941/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00478464/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa czerwonego, tłuszczów zwierzęcych, wędlin z mięsa czerwonego dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Leonarda Skierskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11910111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa czerwonego, tłuszczów zwierzęcych, wędlin z mięsa czerwonego dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84b74ba-67f6-48b3-a03e-3b72c9180408
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011005/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa mięsa czerwonego, tłuszczów zwierzęcych, wędlin z mięsa czerwonego dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2026/Z
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408747,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – dostawa mięsa czerwonego i tłuszczów zwierzęcych4.5.3.) Główny kod CPV: 15111100-0 - Wołowina
4.5.5.) Wartość części: 327934,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – dostawa wędlin z mięsa czerwonego4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 80812,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350647,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372831,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350647,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MAMBA Sp. j. Zdzisław i Waldemar Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796221936
7.3.4) Miejscowość: Maków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350592,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił wszystkie złożone w niniejszym postepowaniu oferty na podstawie 226 ust.1 pkt 5) Ustawy. Z uwagi na tą okoliczność, Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej na rok 2026"
- Dostawę mięsa i wędlin/ artykułów spożywczych/ryb mrożonych/nabiału/warzyw i owoców mrożonych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Kamieniu w 2026 roku
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB STOŁÓWKI GMINNEJ W MIASTKOWIE KOŚCIELNYM
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Nowym Brzesku w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. z podziałem na zadania: (...)
- Dostawa mięsa i wędlin wraz z transportem do Zespołu Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





