Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00507355/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "NOWORUDZKIE USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891116936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@nuk.strefa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nuk.strefa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e996616-a991-41e1-8ab4-e4cec4ea8c56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych” dofinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NUK/ZP-05/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych” dofinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.
Nadzór inwestorski pełniony będzie w branżach:
1) w branży konstrukcyjno-budowlanej
2) w branży sanitarnej
3) w branży elektrycznej
4) w branży drogowej
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.).
Planowane zadanie z podaniem wartości inwestycji, przewidywanym terminem realizacji i częstotliwość narad:
Nazwa zadania inwestycyjnego: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych.
• wartość inwestycji brutto: 13.055.000,61 zł
• przewidywany termin realizacji zadania: do dnia 30.09.2026r.
• częstotliwość narad: dla wszystkich inspektorów w/w branż – min. 1 raz na 2 tygodnie
• Inwestycja na terenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dyspozycyjności Inspektorów Nadzoru w godz. 7:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku (nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu na terenie inwestycji)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja projektowa przedsięwzięcia inwestycyjnego stanowi załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postepowania została złożona 1 oferta firmy MB Budownictwo Michał Bednarczyk, 55-010 Radomierzyce, Kwiatowa 27e, NIP 8272163269, która została odrzucona.Podstawą prawną odrzucenia w/w oferty, jest art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 PZP, które stanowią odpowiednio: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; oraz odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Wykonawca do kalkulacji błędnie przyjął łączną ilość wizyt inspektorów na budowie oraz koszty ich dojazdu.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego specjalistycznego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem uterenowionym 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową (...)
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. .:"Budowa terminala intermodalnego TK-2 wraz z zakupem urządzeń przeładunkowych na terenie TPSM"
- Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czesławice Gmina Nałęczów
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Juchnowiec Dolny.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu "Mała retencja w gminach dorzecza Parsęty"
- Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia terenu GOK w Gródkowie w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przy GOK w Gródkowie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





