Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00507409/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 16
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7319 500
1.5.8.) Numer faksu: 47 7319 505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwsekretariat@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f42580dd-2fcf-4645-894f-31543cf400a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061142/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238686,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sprzęt indywidualny - środki ochrony indywidualnej, interwencyjnePrzedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18931100-5 - Plecaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18142000-6 - Okulary ochronne
4.5.5.) Wartość części: 175349,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Sprzęt indywidualny - asortyment obozowyPrzedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18931000-4 - Torby podróżne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18931100-5 - Plecaki
4.5.5.) Wartość części: 63336,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231867,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231867,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231867,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Awares sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393861888
7.3.3) Ulica: Ryżowa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231867,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Awares sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 73938661888
7.3.3) Ulica: Ryżowa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 1: Umowa nr WF.2372.50.2025 z dnia 17.11.2025 r.
Część nr 2: Umowa nr WF.2372.51.2025 z dnia 17.11.2025 r.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
- Pułapki z tworzyw sztucznych oraz elementy dodatkowe
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz materiałów do obsługi klimatyzacji samochodowych (3 zadania częściowe)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





